Sweet and tender hooligan

There is a place.. A place in Hell reserved for me and my friends.. And if ever I wanted to cry, then I will.. Because I can..
18.9.07
My little prince..
' - A! μικρέ πρίγκιπα, κατάλαβα έτσι λίγο-λίγο τη μικρή μελαγχολική σου ζωή. Για πολύ καιρό δεν είχες άλλη διασκέδαση από το να χαίρεσαι τα υπέροχα χρώματα που σκόρπιζε βασιλεύοντας ο ήλιος. Έμαθα τούτη την καινούρια λεπτομέρεια το πρωί της τέταρτης μέρας, όταν μου είπες:
- Πολύ μου αρέσουν τα ηλιοβασιλέματα. Πάμε να δούμε ένα ηλιοβασίλεμα.. Μα πρέπει να περιμένουμε..
- Να περιμένουμε τι;
- Να περιμένουμε μέχρι να πέσει ο ήλιος.
Στην αρχή φάνηκες να ξαφνιάζεσαι κι ύστερα γέλασες με τον ίδιο σου τον εαυτό. Και μου είπες:
- Πάντα νομίζω πως είμαι στο σπίτι μου!
Πραγματικά, όταν είναι μεσημέρι στην Αμερική, στη Γαλλία, όλος ο κόσμος το ξέρει, ο ήλιος βασιλεύει. Δεν θα χρειαζόταν, παρά να μπορεί κανείς να πάει στη Γαλλία σ'ένα λεπτό για να χαρεί το ηλιοβασίλεμα. Δυστυχώς, όμως η Γαλλία είναι πάρα πολύ μακριά. Πάνω στον μικρό σου πλανήτη όμως, θα σου ήταν αρκετό να τραβήξεις την καρέκλα σου μερικά βήματα πιο πέρα. Και τότε θα'βλεπες το δειλινό κάθε φορά που θα το'θελες..
-Μια μέρα είδα τον ήλιο να βασιλεύει σαραντατρείς φορές!
Και λίγο μετά πρόσθεσε:
- Ξέρεις, .. όταν είναι κανείς έτσι λυπημένος, του αρέσουν τα ηλιοβασιλέματα..
- Τη μέρα που τα είδες σαραντατρείς φορές ήσουνα, λοιπόν, τόσο πολύ λυπημένος;
Μα ο μικρός πρίγκιπας δεν απάντησε..'
___________________________________

(από τον Μικρό Πρίγκιπα του Αντουάν ντε Σαιντ Εξυπερύ)

posted by weirdo @ 10:15 μ.μ.  
19 Comments:
  • At 19 Σεπτεμβρίου 2007 - 10:44 π.μ., Blogger auburn Kate said…

    Δεν απάντησε επειδή μίλησε ο ήλιος με τα βασιλέματά του ,γιαυτον...(Είναι περίεργο που δεν θυμαμαι αυτο ακριβως το απόσπασμα ρε γαμωτο, χτες το ξαναφυλλομετρούσα.Και το εχω διαβασει τρεις φορές.)Το ξωτικο τρελαινεται γαι ηλιοβασιλέματα και για το χρωμα του ουρανού 9.00 με 9.30 το βραδυ).Φιλι γλυκια μου.

     
  • At 19 Σεπτεμβρίου 2007 - 3:26 μ.μ., Blogger markos-the-gnostic said…

    δεν νομίζω να έχει ξαναγραφτυεί τέτοιο βιβλίο... είναι ωραίο τα ηλιοβασιλέματα να σου ξύνουν τη πλάτη κι εσύ γεμάτος ανία να γρινιάζεις χωρίς λόγο γιατί οι λόγοι είναι πάντα επιπρόσθετοι και η λογική μια χίμαιρα ή μια μέγαιρα... (κι αυτό της rebecca φανταστικό)

     
  • At 19 Σεπτεμβρίου 2007 - 11:19 μ.μ., Blogger Under Control said…

    :)

     
  • At 19 Σεπτεμβρίου 2007 - 11:30 μ.μ., Blogger Under Control said…

    Γελαω γιατι προσπαθω να σκεφτω την χρονοκλιμακα στον πλανητη.
    Ποσες ωρες διαρκει η μερα;
    Καθε ποτε εψαχνε ο μικρος πριγκηπας το ηλιοβασιλεμα;

     
  • At 20 Σεπτεμβρίου 2007 - 2:40 μ.μ., Blogger weirdo said…

    kate,
    θα το βρεις..

    marko,
    μοναδικό..
    το πιο αγαπημένο..

    u.c.,
    κάθε στιγμή..

     
  • At 21 Σεπτεμβρίου 2007 - 1:26 μ.μ., Blogger Σπύρος Σεραφείμ said…

    καλά ηλιοβασιλέματα στο μικρό σου πλανήτη!...

     
  • At 21 Σεπτεμβρίου 2007 - 6:01 μ.μ., Blogger weirdo said…

    σ' ευχαριστώ, σπυράκο..

     
  • At 23 Σεπτεμβρίου 2007 - 3:47 π.μ., Blogger Sigmataf said…

    Ρε τον μικρό πρίγκηπα.
    Με βρήκε σε μορφή δώρου σε κάποια περασμένα μου γενέθλια.

    Είχε κι αφιέρωση στην πρώτη σελίδα του.

    Πολλά σκόρπια λόγια.
    Δε γουστάρω να τα θυμάμαι.
    Χαλιέμαι!

    Καλημέρα.
    πως είσαι.

    Όμορφο απόσπασμα διάλεξες.

     
  • At 23 Σεπτεμβρίου 2007 - 8:18 π.μ., Blogger Στέφανος said…

    χουλικανάκι μας με ανησυχείς
    γιατί γυρίζεις πίσω στα αθώα;
    φυγή από την πραγματικότητα μου βγάζει το κειμενάκι που ανέβασες

     
  • At 23 Σεπτεμβρίου 2007 - 7:42 μ.μ., Blogger weirdo said…

    s.t.,
    σκίσε τη σελίδα, βρε, αν χαλιέσαι..

    καλησπέρα.
    καλά είμαι. (εσύ;)

    Ευχαριστώ.

    στεφανάκο,
    ο 'μικρός πρίγκηπας', είναι έτσι κι αλλιώς αξεπέραστος.
    ..αλλά φυγή; ίσα-ίσα.. Μακάρι να παρεμβάλλαμε περισσότερες 'σφήνες' αθωότητας στη ζωή μας..
    σε φιλώ

     
  • At 24 Σεπτεμβρίου 2007 - 2:18 μ.μ., Anonymous stalagmatia said…

    Από τα αγαπημένα μου!
    Καλημέρα σου

     
  • At 24 Σεπτεμβρίου 2007 - 2:32 μ.μ., Blogger weirdo said…

    stalagmatia,
    χαίρομαι,
    καλησπέρα :)

     
  • At 27 Σεπτεμβρίου 2007 - 5:34 μ.μ., Blogger Άβατον said…

    Πολυαγαπημένο...με το που διάβασα το Post, κοίταξα να βρω που το έχω τρυπώσει στην βιβλιοθήκη μου. :)

     
  • At 28 Σεπτεμβρίου 2007 - 12:09 π.μ., Blogger weirdo said…

    άβατον,
    ωραία..)

     
  • At 28 Σεπτεμβρίου 2007 - 8:43 μ.μ., Blogger Bliss said…

    mikre mou prigkipa pote 8a kaneis k ta dika mas paramu8ia alh8ina?

     
  • At 28 Σεπτεμβρίου 2007 - 10:49 μ.μ., Blogger weirdo said…

    "mikre mou prigkipa pote 8a kaneis k ta dika mas paramu8ia alh8ina?"..

     
  • At 30 Σεπτεμβρίου 2007 - 11:24 π.μ., Blogger tzotza said…

    δεν με ξαφνιαζει πως αγαπαμε και οι δυο μας το ιδιο βιβλιο τοσο πολυ..
    περιμενα πως και πως να μεγαλωσουνε αρκετα τα παιδια μου να το αγαπησουνε και εκεινα το ιδιο οσο εγω..
    μακαρι να ειχαμε ολoι τον μικρο πριγκιπα μεσα μας..να δουμε και τα παραμυθια μας αληθινα..βγαινουνε πολλες φορες αληθινα..τα βλεπουμε ομως?

    καλημερα weirdo μου!!
    :))))

     
  • At 30 Σεπτεμβρίου 2007 - 10:31 μ.μ., Blogger weirdo said…

    tzotza μου, εξαρτάται με ποια 'μάτια' κοιτάζεις. Αυτά στο πρόσωπο ή εκείνα της ψυχής..;
    Μην μου απαντήσεις, ξέρω πως βλέπουμε το ίδιο..
    φιλιά

     
  • At 27 Ιανουαρίου 2008 - 11:54 μ.μ., Blogger rip1708 said…

    το δευτερο αγαπημενο μου κομματι του μικρου πριγκιπα..απλα υπεροχο..μακαρι και στον δικο μας πλανητη να μπορουσαμε να βλεπουμε τοσα ηλιοβασιλεματα..

     
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 Sweet and tender hooligan | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 

Web This Blog
About Me


Name: weirdo
Home: Here n' There, Greece
About Me: ..So, I broke into the palace, with a sponge and a rusty spanner. She said : "Eh.., I know you, and you cannot sing." I said : "That's nothing - You should hear me play piano..:)" The Queen is Dead - The Smiths
See my complete profile

Weirdo on the Casbah κάθε Τετάρτη βράδυ, 20.00-22.00
Addictions
Previous Post
Archives
Links
Affiliates

make money online blogger templates