Sweet and tender hooligan

There is a place.. A place in Hell reserved for me and my friends.. And if ever I wanted to cry, then I will.. Because I can..
5.8.07
Pioneer to the falls..
Ο καπνός του τσιγάρου κάνει πάλι τα μάτια μου να δακρύζουν. Θαμπώνουν και δυσκολεύομαι να τα ανοίξω εντελώς. Τα τρίβω, χωρίς να με νοιάζει η μουντζούρα απ’τη μάσκαρα. Στηρίζομαι στα κάγκελα της βεράντας, χαζεύοντας την ερημιά που δικαιωματικά διεκδικεί η πόλη κάθε χρόνο τέτοια εποχή. Λες και συνειδητά αποφασίζει να πάρει υπνωτικά χάπια και να πέσει σε λήθαργο. Έχει τόση ησυχία.. (Μυστικό : είναι λιγότερο μοναχικά, αν σβήσεις όλα τα φώτα..) Κοιτάζω πάλι ψηλά, αναζητώντας για κάτι φωτεινό εκεί που το χέρι μου δεν φτάνει να αγγίξει. Παράξενος ο ουρανός απόψε. Έχει κάτι ηδονικά άρρωστο το χρώμα του.. Κάποιος κρυμμένος -ή πιωμένος- εκεί πίσω ίσως αποφάσισε να παίξει με τις μπογιές και να τις ανακατέψει όπως του κατέβει. Πιθανόν πάνω σε στιγμή αδυναμίας.. Μαύρο, μπλε, κόκκινο. Ξαφνικά το σώμα μου χάνει την έλξη της βαρύτητας και τα πόδια μου παύουν να πατούν στη γη. Φοβάμαι.. Διστάζω να ξαναπετάξω, γιατί το ύψος μου προκαλεί πάντα αθεράπευτο ίλιγγο. Κι όμως, κάτι τέτοιες στιγμές νιώθω να αποκτάω μαγικές δυνάμεις. Φτάνει μόνο να το θελήσω ή να το σκεφτώ. Βρίσκομαι πάλι να αιωρούμαι. Όχι πολύ, δυο-τρία εκατοστά από το έδαφος μόνο.. Μπροστά μου ανοίγεται μια μυστική είσοδος που μοιάζει να ‘χει ανοιχτεί στα μέτρα μου, για το δικό μου σωματότυπο, πως χωράει μόνον εμένα. Οδηγεί σε ένα μυαλό με αμέτρητες απολήξεις. Δεν μοιάζουν μεταξύ τους, κινούνται κι αλλάζουν συνεχώς σχήμα και χρώμα. Είναι όμως το ίδιο ταραγμένες. Σκέψεις.. Προσπαθώντας να τις αφουγκραστώ, ανεβαίνω στο μαγικό μου σκουπόξυλο και ταξιδεύω. Περνάω πάνω από τόπους φανταστικούς και εποχές μυθικές. Πολιτισμούς όπου κυβερνούν θρυλικές βασίλισσες.. Κάθε ματιά και μια αχόρταγη φωτογραφία.. Δεν αισθάνομαι την ανάγκη να προστατέψω το φιλμ μήπως καεί κι ας τσούζουν τα μάτια μου ακόμη. Δίπλα μου, ένα κουρασμένο αστέρι επιδίδεται σε μια θεαματική ελεύθερη πτώση. Δεν ξέρω αν η ευχή μου το πρόφτασε πριν σβήσει. Όμως θυμάμαι πως, λίγο αφότου προσγειώθηκα, άκουσα πως αύριο ίσως βρέξει..
_________________________
Show me the dirt pile
And I will pray that the soul can take..
('Pioneer to the falls' / INTERPOL)
posted by weirdo @ 1:47 π.μ.  
11 Comments:
  • At 5 Αυγούστου 2007 στις 5:45 μ.μ., Blogger γιωργος said…

    Ποτέ δεν πρόλαβα να ευχηθώ με την πτώση ενός αστεριού. Βουτώντας στην θάλασσα ανέσυρα αστερίες απο τον βυθό και αναδυόμενος στην επιφάνεια ευχόμουν την πραγμάτωσή τους. Στο κύμα πάνω όμως έβλεπα πως κρατούσα αχινούς:-) Οχι, δε το εννοώ, παιχνίδι είναι...

     
  • At 5 Αυγούστου 2007 στις 7:59 μ.μ., Blogger veloz said…

    apoktas dynameis arkei na to theliseis?? zileyw.. (les an pistepsw na to kataferw kai egw?)
    oso gia ta asteria exw xronia na petyxw ena na peftei.. (les na pianoun oi eyxes?)

     
  • At 5 Αυγούστου 2007 στις 8:16 μ.μ., Blogger elen said…

    είναι τέτοια η προσμονή μου για ένα κουρασμένο, φορτωμένο ευχές αστέρι σε μια έκρηξη μοναδική.
    κι ας δεν μοιάζει κανενα τετοιο
    θα ΄ρθει ξέρω.
    πολύ όμορφο κείμενο και πολύ καλή η φωτο.

     
  • At 6 Αυγούστου 2007 στις 10:46 π.μ., Blogger Φράνσις said…

    Είκξαι ευτυχης που και σε οτι αφορα εσένα η διαισθησή μου δεν εκανε λάθος... τι να πω για το κειμενο και για την υπεροχη φωτο που ανεβασες παλι; Και τι για το τραγούδι; Ξεςρω γιατι εκαιγαν τις μαγισσες.Γιατι δεν αντεχαν την ομορφια που εδειχναν στουςε μικρους δειλους στενομυαλους. Ηταν πολυ γιαυτους. Θα ήθελα ένα αστερι να κουρνιασει στη φουχταμ ου και να μου πραγματοποιησει ολες τις ευχες.Και μετα να με παρει μαζι του.Στη φωτια και στο απειρο. Φιλι γλυκεια μου τοξοβολε.

     
  • At 7 Αυγούστου 2007 στις 7:43 π.μ., Blogger Person I. said…

    Αύγουστος στην πόλη... Λατρεύω... Ακριβώς γι' αυτό που έγραψες για τον ουρανό, τα χρώματά του, τη διάθεσή του. Και να σβήσουν τα φωτάκια παρακαλώ. Να τον απολαύσουμε καλύτερα τον αυγουστιάτικο ουρανό.
    Αλήθεια, πρόλαβε ποτέ κανείς να κάνει ευχή σ' ένα πεφταστέρι;

     
  • At 7 Αυγούστου 2007 στις 12:00 μ.μ., Blogger Bliss said…

    polu wraio mpempa mou!
    :-)
    me ekanes na to zhsw sth skepsh mou

    genika kala eimai dn eixa kartoula!
    :*
    spiti k kwlobaraaw

     
  • At 8 Αυγούστου 2007 στις 10:25 π.μ., Blogger BeBe said…

    Καλημέρα χουλιγκανάκι μου. Είπαμε εμείς καλό μήνα; Δεν είπαμε ε; Καλό σου μήνα και πάντα πολύχρωμος και ευαίσθητος, όπως ακριβώς γράφεις.
    Το έζησα πάλι. Να είσαι καλά!

     
  • At 9 Αυγούστου 2007 στις 5:46 μ.μ., Blogger neropistolero said…

    Δε θα πω πάλι αυτά που λέω κάθε φορά για τα κείμενά σου.
    Να κόψεις το τσιγάρο.
    (Ναι, κάτι μου χρωστάς, αλλά μη σ'απασχολεί τώρα. Σε ένα 2μηνο πάντως, να ξέρεις, θα ζητάω τα χρςστούμενα...)

     
  • At 11 Αυγούστου 2007 στις 1:51 μ.μ., Blogger weirdo said…

    γεώργιε,
    είχα πατήσει αχινό μικρή και δεν θα ξεχάσω πόσο καιρό έκανα να ξαναμπώ σε θάλασσα..
    :

    veloz,
    τις αυγουστιάτικες νύχτες ο ουρανός αναγεννιέται..
    Μπορείς να δεις πεφταστέρια, αρκει να το πιστέψεις.. Και να τα αναζητήσεις..

    elen,
    ..ίσως το δεις εκεί που δεν το περιμένεις..
    (Κοίτα ψηλά..)

    auburn,
    Στη φωτιά και στο άπειρο..
    (Κι ακόμα παραπέρα..)
    Στο εύχομαι, κορίτσι
    Φιλάκια

    φτερό στον άνεμο,
    ..είναι λιγότερο άσχημη η πόλη τον Αύγουστο. Αν μάλιστα, σε ζαλίσει αρκετά ο ουρανός, μπορεί να έχεις παραισθήσεις και ίσως σου φανεί ακόμη και γοητευτική..

    blissaki,
    one of these days..:))
    φιλιά, πριγκιπισσούλι

    bebe μου,
    αναδρομικές ευχές κι από μένα..
    να περνάς καλά

    neropistolerako,
    δεν μπορώ να το κόψω (δυστυχώς), γιατί δεν.. θέλω :)
    (Whenever you're ready, doc. Just ask..)

     
  • At 12 Αυγούστου 2007 στις 9:33 π.μ., Blogger cindaki said…

    Μα πως τα καταφέρνεις και όταν γράφεις ένα κείμενο είναι λες κι εγώ που το διαβάζω είμαι κάπου εκεί δίπλα σου;;;

    Σαν να ταξιδεύω κι εγώ μαζί σου, αιωρούμαι, τρομάζω από το πεφταστέρι και κλείνω τα μάτια να προλάβω την ευχή!

     
  • At 13 Αυγούστου 2007 στις 12:31 π.μ., Blogger weirdo said…

    sofάκι,
    ..είναι που έχεις κι εσύ μαγικό σκουπόξυλο, το ξέρω, το έχω δει..

     
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 Sweet and tender hooligan | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 

Web This Blog
About Me


Name: weirdo
Home: Here n' There, Greece
About Me: ..So, I broke into the palace, with a sponge and a rusty spanner. She said : "Eh.., I know you, and you cannot sing." I said : "That's nothing - You should hear me play piano..:)" The Queen is Dead - The Smiths
See my complete profile

Weirdo on the Casbah κάθε Τετάρτη βράδυ, 20.00-22.00
Addictions
Previous Post
Archives
Links
Affiliates

make money online blogger templates