Sweet and tender hooligan

There is a place.. A place in Hell reserved for me and my friends.. And if ever I wanted to cry, then I will.. Because I can..
26.6.07
Seduced..
Ενα εμφυτο λογισμικο το οποιο ρυθμιζει τους κυκλους.
Ανοιξη-καλοκαιρι-φθινοπωρο-χειμωνας. Και παλι ανοιξη...
Ζωη-αναπτυξη-γηρας-θανατος. Και παλι ζωη...

Είχα σχεδόν πάψει να αναπνέω όπως παλιά.
Θα μπορούσα να το έχω παρατείνει περισσότερο, όμως δεν θα είχε νόημα, ο πόνος θα εξακολουθούσε να είναι το ίδιο αφόρητος.
Έπρεπε να το επισπεύσω.. Δεν άντεχα άλλο. Να θυμάμαι, να σκέφτομαι ή να νιώθω. Ήλπιζα πως θα τελειώσουν όλα γρήγορα..

Αποπτωση, ο προγραμματισμενος θανατος των κυτταρων.
Μια κοινοτητα με νομους και αρχες.
Θεωρητικα ολα ειναι αναστρεψιμα.
Αρκει να γινουν αργα και προσεκτικα.
Αυτη ειναι η δουλεια μου.

Ήξερα πως έτσι θα ξαναγεννηθώ. Θα λειτουργούσαν όλα από εκεί που σταμάτησαν. 'Η από την αρχή.. Υπήρχε άραγε τρόπος να το αποφύγω..; Να σταματήσω ή να σαμποτάρω τη μηχανή..; Έψαχνα απεγνωσμένα για μια λύση, όσο ακόμη μπορούσα. Όσο χρόνο μου απέμενε, πριν με χώσουν σ' εκείνον τον καταραμένο τομογράφο και με κάνουν 'καινούρια'..


Πιανω τον χρονο της και τον επιμηκυνω σαν ελαστικη μεμβρανη.
Βρισκω σημεια που εχει φθαρει, μικρες οπες οι οποιες χρειαζονται μπαλωμα
και τις διορθωνω.
Ετσι, οταν ξυπνησει ειναι σαν ενα βρεφος με επιλεκτικη μνημη.
Στο επομενο, εντελως πανομοιοτυπο σταδιο.

Η ίδια μανιακή σκέψη συνέχιζε να μου τρυπάει το μυαλό. Ο μοναδικός φίλος που μου είχε απομείνει, εκείνο το παλιό περίστροφο.. Το έσφιγγα πάνω μου δυνατά, μην το χάσω κι αυτό.. (Φυσικά και φοβόμουν. Σαν τον κατάδικο που τον οδηγούν στην κρεμάλα, μόνο που θύμα και θύτης τώρα, ήμουν μόνο εγώ..)

Μυριζει ομορφα.
Το δερμα της φαινεται να ιδρωνει.
Ειναι ομορφη.
Υποτιθεται οτι δε θα μπορουσα ποτε να νιωσω τις τρεις διαστασεις.
Θα ηταν πολυ λιγες και βαρετες.

Δεν κατάλαβα πώς ή πότε έγιναν όλα. Μόνη μου αγωνία, αν αυτή η γαμημένη σφαίρα είχε βρει το στόχο της.. Πλησίασα. Τα μάτια μου ανοιχτά, καρφωμένα στο κενό, παγωμένα.. Με πιο προσεχτική ματιά στο πλάι, είδα πως το τραύμα ήταν ευτυχώς διαμπερές..


Μπορω να βλεπω το προσωπο σου;
Ξεχναω πως ειναι.
Ελπιζω οτι οσο πιο πολυ το βλεπω τοσο περισσοτερο θα το θυμαμαι.

Δεν πρόσεξα πότε ήρθε. Δεν είχαν περάσει παρά λίγα λεπτά.. Τον παρακολουθούσα με περιφρόνηση, αλλά ούτε στάλα φόβο, όση ώρα του πήρε για να με 'μαζέψει'.. Δεν τον φοβόμουνα.. Για την ακρίβεια, δεν ένιωθα τίποτα απολύτως. Αλλά δεν φαντάστηκα στιγμή πως θα παρέβαινε πρωτόκολλο και κανόνες..

Μια μικρη παρακαμψη.
Παμε να περπατησουμε.
Δεν ξερω που βρισκομαστε.
Δικος σου ή δικος μου κοσμος.
Μ' αρεσει απλως που ειμαστε μαζι.

Το μόνο που ζητούσα ήταν να πατήσω πάνω στη δική μου κόλαση. Και τώρα αυτός .. Παραβιάζει το δρόμο μου και με σέρνει σ 'έναν τόπο που δεν έχω ξαναβρεθεί..
Σε κοιτάζω.. Ξέρεις κάτι; Τα έβλεπα όλα παραμορφωμένα. Πάντα.. Κι εσύ δεν μοιάζεις πια τόσο διαφορετικός. Δεν με πειράζει. Αλήθεια.. Πάντα ήθελα να γνωρίσω έναν άγγελο. Ή μήπως δαίμονα..; Μην μου αφήσεις το χέρι.. Όχι εδώ. Σε κρατάω..


'Hanna' by Zemotion

Seducing Under Control

posted by weirdo @ 12:12 π.μ.  
30 Comments:
  • At 26 Ιουνίου 2007 στις 10:09 π.μ., Blogger stefanos said…

    αναπάντεχο
    πήρες φόρα, έτοιμη . . .
    βουτιά στο νερό

    καλημέρα weirdo :-)

     
  • At 26 Ιουνίου 2007 στις 10:14 π.μ., Blogger αθεόφοβος said…

    Άργησες αλλά το έγραψες!
    Εξαιρετικό!

     
  • At 26 Ιουνίου 2007 στις 11:15 π.μ., Blogger weirdo said…

    στέφανε,
    στο βυθό κατευθείαν..
    καλημέρα:)

    αθεόφοβε,
    η μισή έμπνευση ανήκει στο φιλαράκι under control,
    να'σαι καλά :)

     
  • At 26 Ιουνίου 2007 στις 2:16 μ.μ., Blogger Σπύρος Σεραφείμ said…

    πάντως, σίγουρα ξέρεις ένα άνθρωπο με αγγελικό επίθετο!

     
  • At 27 Ιουνίου 2007 στις 8:36 π.μ., Blogger weirdo said…

    σπυράκο,
    ..αν μη τι άλλο!

     
  • At 27 Ιουνίου 2007 στις 10:31 π.μ., Blogger Φράνσις said…

    Τι να πει το ξωτικο τώρα; Μου' ρχεται ενας στιχος της Τζενης Μαστορακη στο μυαλό: "...ότι θανατος σου πρεπει στο νερό" κι αλλος ένας: "... να έρχεσαι τις νύχτες μεσα απο βρεγμενους τοιχους εντροπαλός και να μου λες ιστορίες", καπως έτσι. Εχει κατι αυτο το ποστ δεν είναι απλως πολύ καλο, δεν φτανουν τα λογια να το πουν τι είναι ακριβως.(θα υπαρξει αντιδωρο για το ποστ που μου "εταξες".Ευχήσου να αναψει απαλι η λαμπα στο κεφαλι μου, και τότε... φωτια!.Σου εχω πει οτι βαζεις καταπληκτικες φωτογραφίες; Παντα; φιλακι πρωινο.

     
  • At 27 Ιουνίου 2007 στις 1:10 μ.μ., Blogger markos-the-gnostic said…

    ναι όσο πιο δύσκολα τόσο πιο πιθανό να συναντήσεις τον άγγελο - δαίμονα σου... αν τον βρήκες χαίρομαι... αν δεν τον βρήκες πάλι χαίρομαι γιατί έχει κι η αναμονή τη δική της γοητεία και δύναμη

     
  • At 28 Ιουνίου 2007 στις 9:32 π.μ., Blogger 114ΛΕΞΕΙΣ said…

    Παράλληλη γραφή. Η εξέλιξη συνεχίζεται. Η λογοτεχνική φλέβα βγήκε στην επιφάνεια.
    Μου άρεσε πολύ. Πάρα πολύ.
    Καλημέρες

     
  • At 28 Ιουνίου 2007 στις 10:05 π.μ., Blogger Tradescadia said…

    Είναι πραγματικά συγκλονιστική και μοναδική η στιγμή εκείνη που κλείνεις τους διακόπτες του μυαλού, βουτάς και απολαμβάνεις το ταξίδι! Σου αξίζει κοριτσάκι!

     
  • At 28 Ιουνίου 2007 στις 12:49 μ.μ., Blogger TTRabler said…

    "Χορέψατε" συγχρονισμένα και απόλυτα αρμονικά, δημιουργήσατε κάτι όμορφο που μ' έκανε να κολλήσω!
    Το μουσικό κομμάτι νομίζω "έδεσε".
    Δε λέω "μπράβο", λέω πως "θέλω κι άλλο!"

     
  • At 28 Ιουνίου 2007 στις 2:27 μ.μ., Blogger weirdo said…

    auburn,
    δεν νομίζω ότι εύκολα θα σβήσει το 'λαμπάκι' σου, αγαπημένο ξωτικούλι../έτσι κι αλλιώς, είμαι σίγουρη ότι διαθέτεις & ανταλλακτικό σε περίπτωση πτώσης τάσης..:)
    σε φιλώ (/δεν σε ξεχνώ)
    :)

    marko,
    διαδρομές σε παράλληλους κόσμους, μεταξύ πραγματικού & fiction (φθοράς & αφθαρσίας..)
    Ένα ταξίδι τελικά όλα..
    (..αυτό δεν είναι που μετράει;)

    padrazo,
    λογοτεχνική φλέβα;! προς Θεού..:)
    Χαίρομαι που σου άρεσε το αποτέλεσμα
    Καλησπέρα :)

    tradescadiaki μου,
    ..τουλάχιστον μπορούμε και το κάνουμε, girl. Ακόμα..
    φιλιά πολλά
    :)

    deuced,
    ιδέες σκόρπιες, ασύνδετες πολλές φορές μεταξύ τους, αυτές μαζεύουμε με τον UC και τις κολλάμε μεταξύ τους, χωρίς να είμαστε σίγουροι για το αποτέλεσμα
    (το endless dream είναι από τα αγαπημένα μου, χαίρομαι που σου άρεσε :)

     
  • At 28 Ιουνίου 2007 στις 3:12 μ.μ., Blogger Attalanti said…

    Μου άρεσε τόσο που ζήλεψα! Είναι υπέροχο, νομίζω από τα καλύτερά σου, σίγουρα από τα αγαπημένα μου δικά σου. Υ-πέ-ρο-χο!

     
  • At 28 Ιουνίου 2007 στις 3:48 μ.μ., Blogger weirdo said…

    attalanti,
    εγώ τότε τι (άλλο) να πω για τα δικά σου;!; Ε;!;
    Nα'σαι καλά, sweetie..
    :)

     
  • At 28 Ιουνίου 2007 στις 10:13 μ.μ., Blogger bereniki said…

    "Δεν ξερω που βρισκομαστε.
    Δικος σου ή δικος μου κοσμος.
    Μ' αρεσει απλως που ειμαστε μαζι."
    ..autos o kosmos...kapou sto endiameso..h' sto pouthena... uparxei telika? h' apla dhmiourgeitai automata sth fantasia mas otan erwteuomaste?...

    poly omorfo... bravo sas :)

    *****

     
  • At 29 Ιουνίου 2007 στις 8:46 π.μ., Blogger weirdo said…

    bereniki,
    here n' there n' nowhere..
    Σ'έχασα, κοριτσάκι, φιλάκια

     
  • At 29 Ιουνίου 2007 στις 11:59 π.μ., Blogger Φράνσις said…

    Γουσταρω που εχεις βαλει για background το my beautiful friend..Αν βαλεις ακι το καταραμενο weight of the world ή το love hurts που το λατρεύω, την επομενη ,θα πεθανω και θα σου στείλω μια αρμαθιά τόξα για τη φαρέτρα σου που θα εχουν την ακρη τους "βαμμενη στην αποθυμιά". Να έχεις ενα Σ/Κ όπως ακριβως ττο ονειρεύτηκες.. και καλύτερο. Φιλι.

     
  • At 29 Ιουνίου 2007 στις 2:44 μ.μ., Blogger weirdo said…

    auburn,
    εγώ γουστάρω που γουστάρεις..:)
    Για τους evanessence δεν σου υπόσχομαι, γιατί δεν είμαι και πολύ fan τους, αλλά οι nazareth μου φέρνουν στο μυαλό άλλες εποχές, πολύ αγαπημένες..
    (καταγράφονται οι παραγγελιές σου, μη νομίζεις..:)
    Σ'ευχαριστώ, ξωτικούλι μου, να περάσεις όμορφα κι εσύ..

     
  • At 30 Ιουνίου 2007 στις 12:23 π.μ., Blogger pediatre said…

    Θέλει δύναμη να κοιτάς από θετική οπτική γωνία μια δυσάρεστη εμπειρία! Τολμώ να νομίζω ότι αρχίζεις να πρωταγωνιστείς στο σκληρό κόμικς της Βαβέλ σου. Είμαι αισιόδοξος, θα βρεις το δρόμο για την ευτυχία. Μόνο πρόσεξε! ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΝΑ ΣΕ ΘΕΩΡΗΣΕΙ ΔΕΔΟΜΕΝΗ!
    Περιμένω νέα σου..

     
  • At 1 Ιουλίου 2007 στις 1:14 μ.μ., Blogger weirdo said…

    pediatre,
    νομίζω πως λίγα είναι αυτά που πρέπει να θεωρούμε δεδομένα, έτσι κι αλλιώς..
    Σ'ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη
    (Νοσταλγώ πολύ την πόλη σου τελευταία,
    καλή συνέχεια, γιατρέ μου..:)

     
  • At 2 Ιουλίου 2007 στις 11:01 π.μ., Blogger Φράνσις said…

    δεν μ' αρεσουν οι evanescence.Το weight είναι των Black rebel motorcycle club. Και το love hurts των Incubus.Εκτος αν καταλαβα λαθος την απαντησή σου.Δεν μπορω ανγραψω τιποτ' αλλο.Το ξωτικο ειναι λαβωμενο, αιμορραγει. φιλια.

     
  • At 2 Ιουλίου 2007 στις 11:26 π.μ., Blogger weirdo said…

    έλα βρε ξωτικούλι,
    οκ/ και τα 2 είναι τίτλοι διαφορετικών κομματιών, οπότε δεν ήξερα ποια εννοείς, το μυαλό μου πήγε στα προφανή..
    (for u το βράδυ ή αύριο/
    Incubus δεν ψοφάω, αλλά BRMC δεν παίζονται.. Βιωματικοί..)
    Τι έπαθες;; σου 'ρχομαι επίσκεψη, φιλάκια

     
  • At 2 Ιουλίου 2007 στις 11:42 π.μ., Blogger Φράνσις said…

    Απλως εχω απαιχτο ταλεντο στο αν σκατωνω τα πραγματα... Πολυ όμως.Το love hurts ειναι γαιανκοβεις φλεβες. Ηθελα να ανεβασω κατι γαι σενα, με πινακα του Βαγγελη Ρήνα. Και δεν μπορω να βρω πινακα τυο στο ιντερνετ. τίποτα.Γαμωτο. Ουτε ο ιστος δεν συνηγορει σημερα, την ατυχία μου.Σ' ευχαριστει το ξωτικό, θα προσαπθησει να βρει ενα πετραδι σε πρασινο του βαλτου να στο στείλει φυλαχτό.

     
  • At 2 Ιουλίου 2007 στις 12:50 μ.μ., Blogger Angel Vs Life said…

    erota myrizomai... :o)

     
  • At 2 Ιουλίου 2007 στις 2:46 μ.μ., Blogger cindaki said…

    Δεν έχω λόγια! Όποτε διαβάζω κάτι δικό σου, μένω με το στόμα ανοιχτό! Τι μπορώ να πω περισσότερο;

     
  • At 2 Ιουλίου 2007 στις 4:13 μ.μ., Blogger Mathilde said…

    Ανοιξη-καλοκαιρι-φθινοπωρο-χειμωνας. Και παλι ανοιξη...
    Ζωη-αναπτυξη-γηρας-θανατος. Και παλι ζωη...

    Η μοναδική αλήθεια της φύσης..

    Κι εμένα μου άρεσε πάααρα πολύ..

    Φιλιά!

     
  • At 3 Ιουλίου 2007 στις 9:05 π.μ., Blogger weirdo said…

    ξωτικούλι μου,
    μην ανησυχείς, δεν είσαι η μόνη με αυτό το ταλέντο..
    σ'ευχαριστώ για τα δώρα/ακόμη κι αν δεν τα λάβω, η πρόθεση είναι που μετράει..
    (κάτι σου'χω-κάτι σου'χω)

    angel,
    μήπως φταίει ο πυρετός..; παραμυθάκι είναι, βρε
    (σιδερένιος, welcome back)

    sofaki,
    κοκκίνησα..
    να'σαι καλά
    :)

    mathilde,
    καλημέρα & φιλάκια, μικρή μου σοφή
    :)

     
  • At 3 Ιουλίου 2007 στις 1:59 μ.μ., Blogger tzotza said…

    last but not least ηρθα και εγω..
    τι να πω φιλεναδα μου,καθε φορα που γραφεις κατι μενω με ανοιχτες σκεψεις και με ομορφα συναισθηματα..
    φτανει αυτο νομιζω για το ποσο μαρεσε αυτο που εγραψες/αισθαναισαι/εισαι...
    καλο μηνα!!!

     
  • At 3 Ιουλίου 2007 στις 6:00 μ.μ., Blogger R2-D2 said…

    Ολόκληρο ταξίδι με πήγε αυτό το κείμενο...

     
  • At 3 Ιουλίου 2007 στις 8:04 μ.μ., Blogger neropistolero said…

    Έλλειπα καιρό αλλά νομίζω ότι η 'ηδη δυνατή χημεία μεταξύ σας, weirdo και under control, δυνάμωσε κι άλλο...

     
  • At 5 Ιουλίου 2007 στις 9:24 π.μ., Blogger weirdo said…

    καλό μήνα, tzotzaki μου
    (καθυστερημένα..)
    φιλάκια:)

    r2-d2,
    χαίρομαι..

    neropistolerako,
    μας βγαίνει μερικές φορές
    καλώς μας επέστρεψες, doc!

     
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 Sweet and tender hooligan | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 

Web This Blog
About Me


Name: weirdo
Home: Here n' There, Greece
About Me: ..So, I broke into the palace, with a sponge and a rusty spanner. She said : "Eh.., I know you, and you cannot sing." I said : "That's nothing - You should hear me play piano..:)" The Queen is Dead - The Smiths
See my complete profile

Weirdo on the Casbah κάθε Τετάρτη βράδυ, 20.00-22.00
Addictions
Previous Post
Archives
Links
Affiliates

make money online blogger templates