Sweet and tender hooligan

There is a place.. A place in Hell reserved for me and my friends.. And if ever I wanted to cry, then I will.. Because I can..
19.3.07
Breathe..

Τίποτε δεν μπορεί να την παραμορφώσει. Ποτέ.. Νομίζω ότι το ήξερα από πάντα. Όταν ακόμη εκείνη ύφαινε τον ιστό της γύρω από τον κόσμο μου, ένιωθα κιόλας πως θα βρεθώ τόσο άρρηκτα δεμένη μαζί της, που καμία δύναμη να μην μπορεί να με σύρει έξω από τα σύνορά της.. Παρακολουθούσα το νήμα της να με τυλίγει τόσο σφιχτά, ώσπου κάποτε έπαψε να ξεχωρίζει απ΄ το δέρμα μου, έγινε ένα μαζί του.. Πρέπει να εισχώρησε βαθιά στις φλέβες μου σχεδόν αμέσως, γιατί πάει καιρός τώρα, που, όταν ματώνω, έχω την ψευδαίσθηση ότι οι κηλίδες που στάζει στο μυαλό μου αλλάζουν συνέχεια χρώματα. Ίδια μ'εκείνα τα άτσαλα ζωγραφισμένα στην ψυχή μου.. Οι άμμετρες μελωδίες που έχουν κατασκευάσει αυτές τις ιδιότυπα εναρμονισμένες ιστορίες μέσα μου. Somewhere over the rainbow.. Way up high.. There's a land that I heard of.. Once in a lullaby.. Παραμύθια. Παλιά, καινούρια, δεν έχει σημασία.. Η λεπτή, σχεδόν αδιόρατη, γραμμή που με μετατοπίζει ακατάπαυστα από την πραγματικότητα στην φαντασία. Και το αντίστροφο.. Κάποιες φορές, προσπαθώ να φανταστώ τι ρυθμό θα είχαν οι αναπνοές μου, αν δεν γινόταν εκείνη ο αιώνιος δεσμώτης της αιχμαλωσίας μου. Αν έβλεπα μέσα από λιγότερο παρορμητικό και ονειροπαρμένο πρίσμα. Όχι, δεν θα την έσβηνα.. Κι ας με ματαιώνει και με απορρίπτει εκείνη μερικές φορές.. Το πιο λυτρωτικό μαρτύριο, ακόμη και τότε. Είναι που τα ξόρκια της με στοιχειώνουν. Για λίγο ή για πάντα.. Μόνο έτσι όμως μπορώ να βγάζω εκείνα τα σκονισμένα σανδάλια από το ντουλάπι και να πετάω.. Ελευθερία χωρίς όρια. Χωρίς όρους.. Περιπλανιέμαι στον πυρήνα της, ξανά και ξανά, κάθε φορά, και είναι κάτι τέτοιες μοναδικές στιγμές που, αλήθεια, αισθάνομαι σαν την Ντόροθυ, έστω και χωρίς τον Τενεκεδάνθρωπο, το Σκιάχτρο ή το Λιοντάρι δίπλα μου..

Ετικέτες

posted by weirdo @ 11:20 π.μ.  
20 Comments:
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 Sweet and tender hooligan | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 

Web This Blog
About Me


Name: weirdo
Home: Here n' There, Greece
About Me: ..So, I broke into the palace, with a sponge and a rusty spanner. She said : "Eh.., I know you, and you cannot sing." I said : "That's nothing - You should hear me play piano..:)" The Queen is Dead - The Smiths
See my complete profile

Weirdo on the Casbah κάθε Τετάρτη βράδυ, 20.00-22.00
Addictions
Previous Post
Archives
Links
Affiliates

make money online blogger templates