Sweet and tender hooligan

There is a place.. A place in Hell reserved for me and my friends.. And if ever I wanted to cry, then I will.. Because I can..
27.2.07
Dreamcatcher..
Πρέπει να κολυμπούσα για ώρες, γιατί θυμάμαι να άκουσα τον ήλιο να βγάζει επιθανάτιο ρόγχο και να σβήνει. Και λίγο μετά να παίρνει σχήμα εμβρύου και να γίνεται παιδί. Έφτασα στην ακτή και υποψιάζομαι ότι κοιμήθηκα για άλλες δυο γέννες. Ταραγμένος ύπνος. Διαδοχικά ασπρόμαυρα καρέ και φωνές ακατάπαυστες, ουρλιαχτά σχεδόν. Ξύπνησα. Δεν θυμόμουν να έχω ξαναβρεθεί εκεί, αλλά στα μηνίγγια μου στριφογύριζε κάτι αρκετά γνώριμο. Deja-vu.. Ούτε τα πόδια μου ένιωθα, πρέπει να είχαν παραλύσει, αν και εκείνα κατάφεραν τελικά να με στηρίξουν. Είχε τόση ησυχία, που ο ήχος κάθε ανάσας μου με τρόμαζε κάθε τόσο. Το μέρος έμοιαζε με τροπικό νησί, μόνο που δεν είδα φοινικόδεντρα πουθενά. Περπάτησα και θαρρείς πως το κεφάλι μου είχε ολότελα αδειάσει. Ακολουθούσα το σώμα μου αδιαμαρτύρητα, διαισθανόμουν ότι θα με καθοδηγήσει σωστά. Σε κάθε μου βήμα, ο ορίζοντας έμοιαζε να εκτείνεται μπροστά μου ολοένα και πιο μακριά. Ατέρμονος και το πιθανότερο χωρίς καν αρχή. Το μάτια μου ήταν ακόμη κόκκινα από την αλμύρα της θάλασσας, που μόλις και κατάφερνα να τα κρατήσω ανοιχτά για λιγότερο από δευτερόλεπτο. Συνέχισα να προχωράω, με μια ανεξήγητη ανυπομονησία για ό,τι δεν φανταζόμουν ότι θα πρόβαλε από μόνο του μπροστά μου, χωρίς να χρειαστεί να το ανακαλύψω. Θυμάμαι πως άκουσα φωνές. Έμοιαζαν με εκείνες που είχαν εισβάλλει νωρίτερα στον ύπνο μου. Πουθενά δεν φαινόταν ψυχή. Έγειρα προσεκτικά από τη μια πλευρά να τις αφουγκραστώ και τις ένιωθα να με χαϊδεύουν κοροϊδευτικά απ’ την άλλη. Σε όποια κατεύθυνση κι αν γυρνούσα. Σαν πιόνι που κάποιος τοποθέτησε στο παιχνίδι του και το κινούσε όπως ήθελε αυτός. Οι συνεχόμενοι κύκλοι γύρω απ’ τον εαυτό μου με ζάλισαν. Ξάπλωσα στην άμμο κι έσφιξα τα μάτια τόσο δυνατά, που πόνεσα πάλι. Συγκεντρώθηκα σε μία μόνο αίσθηση. Αφέθηκα να νιώθω μέσα μου τις φωνές. Χωρίς να μιλάω, χωρίς να τις κυνηγάω. Μέχρι που άνοιξα τα μάτια στο άκουσμα του επόμενου ρόγχου και ξεκίνησα την αναζήτηση από την αρχή..

posted by weirdo @ 11:18 μ.μ.  
17 Comments:
  • At 28 Φεβρουαρίου 2007 στις 12:07 π.μ., Blogger Sigmataf said…

    Oi λέξεις σου και η ροή σου, μου θύμισαν κομμάτια, που υποβόσκουν στο μυαλό μου.


    Μου άρεσε πάρα-μα πάρα πολύ.

     
  • At 28 Φεβρουαρίου 2007 στις 3:03 π.μ., Blogger Bliss said…

    συμφωνω με Σ.Τ.
    αν και οι σκεψεις γενικα ξερουν να δινουν ομορφο ρυθμο...

    ονειρα ομορφα

     
  • At 28 Φεβρουαρίου 2007 στις 6:32 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Ονειρο ητανε...
    Ετσι δεν ειναι;
    Πες μου.
    Ειναι σαν αυτο που βλεπω
    και ποτε δε θυμαμαι.
    Με μικρες παραλλαγες.
    Το νοημα ομως ιδιο.
    Ο πνιγμος, η δυσλειτουργια της μνημης, των αισθησεων (υπνος ή οχι, μεθυσι ή οχι).
    Ποσες φορες ξυπνησες σε μερος που δεν γνωριζες;

     
  • At 28 Φεβρουαρίου 2007 στις 1:50 μ.μ., Blogger weirdo said…

    sigmataf,
    ..έχεις θραύσματα κι εσύ, φίλε, το ξέρω..

    blissάκι,
    ..δίνουν ρυθμό, αν και όχι όμορφο πάντα..

    under control,
    όνειρο, ναι
    ξυπνάω έτσι, κάθε βράδυ.. (Νομίζω ότι έχω ταξιδέψει παντού..)

     
  • At 28 Φεβρουαρίου 2007 στις 2:17 μ.μ., Blogger eparxiakosaloni said…

    καλη μου κατι πρεπει να κανεις μ αυτα που σε απασχολουν

    εγω ποσο γαιδουρι ειμαι ?

    πεφτω ξερος καθε βραδυ

    και συνηθως δεν θυμαμαι τα ονειρα που βλεπω

     
  • At 28 Φεβρουαρίου 2007 στις 2:46 μ.μ., Blogger Attalanti said…

    - Όνειρα γλυκά, μου είπε.
    - Να προσέχεις τι εύχεσαι, απάντησα.
    - Σήμερα αναλαμβάνω εγώ, ψιθύρισε και με πήρε αγκαλιά.

    Καλή αρχή. Κάθε φορά.

     
  • At 28 Φεβρουαρίου 2007 στις 11:07 μ.μ., Blogger maika said…

    σου εύχομαι τα επόμενα ονειρά σου,να τα περάσεις σ΄ένα χρωματιστό νησί,χωρίς τις φωνές,χωρίς τους κύκλους γύρω σου,αγκαλιά με όποιους κάνεις κέφι,ακούγοντας δυνατά τη μουσική σου και κάνοντας ηλιοθεραπεία πάνω σε μια πετσέτα με τον Τουϊτυ!!!
    ...τρέχω τώρα, πάω να προπονήσω τη μοκέτα μου...ββββζζζζνννννννν!

     
  • At 28 Φεβρουαρίου 2007 στις 11:51 μ.μ., Blogger weirdo said…

    eparhiake μου,
    ούτε εγώ τα θυμάμαι πάντοτε.
    ..με 'βολεύει' όμως που ονειροβατώ και στον ξύπνιο μου κι έτσι συμπληρώνω τα κομμάτια που λείπουν..
    (ε όχι και γαιδούρι εσύ, το καλύτερο παιδί..:!)

    attalanti,
    όνειρα γλυκά, κοριτσάκι.
    Κάθε φορά..

    cartoonάκι μου,
    ..σου κρατάω θέση, με πετσετούλα Ντάφυ.:p
    Βιάσου!

     
  • At 1 Μαρτίου 2007 στις 3:09 μ.μ., Blogger 114ΛΕΞΕΙΣ said…

    Συνήθως δεν μου αρέσει να διαβάζω αφηγήσεις ονείρων. Αυτην όμως την διάβασα τρεις φορές.

     
  • At 2 Μαρτίου 2007 στις 8:26 π.μ., Blogger weirdo said…

    padrazo,
    πολύ χαίρομαι:)

     
  • At 2 Μαρτίου 2007 στις 9:45 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Ονειρικά όμορφη η ακούσια αναζήτησή σου με έντονες στιγμές, δεν ξέρω αν στο τέλος θα ένιωθα ανακούφιση ή ανυπομονησία για την επόμενη αρχή.

     
  • At 3 Μαρτίου 2007 στις 7:27 μ.μ., Blogger neropistolero said…

    Κάθε φορά που διαβάζω τα κείμενα σου και μετά τη βροχή από εικόνες που τα συνοδεύει, απορώ πώς φτιάχνεις αυτές τις εικόνες στο μυαλό σου.Ακόμα κι αν είναι όνειρα.
    Τα συγχαρητήριά μου στο υποσυνείδητό σου.

     
  • At 4 Μαρτίου 2007 στις 1:35 μ.μ., Blogger weirdo said…

    queerdo,
    ..πολλές φορές τα συναισθήματα αυτά ανακατεύονται, μπερδεύονται, διαδέχεται και αφομοιώνεται το ένα στο άλλο τόσο, ώστε στο τέλος δεν μπαίνεις καν στη διαδικασία να τα ξεχωρίσεις..:)

    neropistolerako,
    ..του τα διαβιβάζω πάραυτα :p)
    Να'σαι καλά, doc..:)

     
  • At 4 Μαρτίου 2007 στις 9:15 μ.μ., Blogger Καπετάνισσα said…

    Καταπληκτικό.
    Σοβαρά.
    Και, στην ουσία του, γεμάτο φως.

    Πολύ φασαρία εντός.
    Δημιουργική μοιάζει.
    Φωνές, ε;
    Μίλησε κανείς;

     
  • At 4 Μαρτίου 2007 στις 11:35 μ.μ., Blogger αθεόφοβος said…

    Με προβλημάτισες.
    Τι μου άρεσε περισσότερο;
    Το κείμενο η η φωτογραφία;
    Μάλλον και τα δύο!

     
  • At 5 Μαρτίου 2007 στις 10:10 π.μ., Blogger weirdo said…

    καπετάνισσα,
    οι φωνές μπερδεμένες..
    η φασαρία, όχι πάντα δημιουργική.. (συχνά απλή ηχορύπανση..)

    αθεόφοβε,
    χαίρομαι που σου άρεσαν

     
  • At 7 Μαρτίου 2007 στις 12:53 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Συγκλονιστικό...

     
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 Sweet and tender hooligan | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 

Web This Blog
About Me


Name: weirdo
Home: Here n' There, Greece
About Me: ..So, I broke into the palace, with a sponge and a rusty spanner. She said : "Eh.., I know you, and you cannot sing." I said : "That's nothing - You should hear me play piano..:)" The Queen is Dead - The Smiths
See my complete profile

Weirdo on the Casbah κάθε Τετάρτη βράδυ, 20.00-22.00
Addictions
Previous Post
Archives
Links
Affiliates

make money online blogger templates