Sweet and tender hooligan

There is a place.. A place in Hell reserved for me and my friends.. And if ever I wanted to cry, then I will.. Because I can..
2.1.07
Knock me out..
- Έλα μαζί μου..
- Πού πάμε..;
- (…………)
- Δεν θα μου πεις..;
- Όχι.. Θα σου κλείσω τα μάτια μόνο.. Μην φοβηθείς..
- Δεν φοβάμαι... Απλά είμαι περίεργη..
- Δώσε μου το χέρι σου..
- (………..)
- Θα σε ταξιδέψω τώρα.. Πολύ μακριά..
- Μ’ αρέσουν τα ταξίδια… Πόσο μακριά..;
- … όσο θέλεις εσύ…
- Για πόσο καιρό..;
- …εσύ θα το αποφασίσεις..
- Δεν θα ανοίξω καθόλου τα μάτια..;
- Όχι.. Και σε λίγο θα σου δέσω και τα χέρια..
- Θα με αιχμαλωτίσεις..;
- Θα σε ελευθερώσω.. Απαγορεύονται οι αισθήσεις σ’ αυτό το ταξίδι.. Δεν θα δεις τίποτα.. Δεν θα αγγίξεις τίποτα.. Θα νιώθεις μόνο..
- .. κι αν χαθώ στη διαδρομή..;
- Τότε θα'χεις ανακαλύψει τον προορισμό σου.. Και δεν θα χρειαστεί να ξαναγυρίσεις πίσω.. Ποτέ..




posted by weirdo @ 1:42 μ.μ.  
27 Comments:
  • At 2 Ιανουαρίου 2007 στις 2:20 μ.μ., Blogger weirdo said…

    (knock me out από το 'Lips Like Morphine' των KILL HANNAH)

     
  • At 2 Ιανουαρίου 2007 στις 3:24 μ.μ., Blogger ZissisPap said…

    Ταξίδι στις αισθήσεις χωρίς αισθήσεις;!
    Περίεργο και ενδιαφέρον!
    Καλημέρα σας :-)

     
  • At 2 Ιανουαρίου 2007 στις 3:37 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Δεν ξέρω ποιόν να ζηλέψω weirdo, Αυτόν ή Αυτήν...,
    μπορώ όμως να αναπολήσω ξανά το μέλλον μου,
    χαμογελώντας...

     
  • At 2 Ιανουαρίου 2007 στις 8:07 μ.μ., Blogger weirdo said…

    sigmunde,
    ..μερικές φορές η ψυχή αντιλαμβάνεται πολύ περισσότερα από ό,τι όλες οι -φυσικές- αισθήσεις μαζί..:) Έτσι δεν είναι..; Καλησπέρα:)

    queerdo,
    αν είναι υπαρκτά πρόσωπα, τους ζηλεύω κι εγώ..
    Χαίρομαι που οι εικόνες μου σε κάνουν να χαμογελάς, pal..:)

     
  • At 3 Ιανουαρίου 2007 στις 12:58 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Ο στόχος του ταξιδιού είναι να χαθείς στη διαδρομή.Ιδέα που σε ταξιδεύει...

     
  • At 3 Ιανουαρίου 2007 στις 1:55 π.μ., Blogger αθεόφοβος said…

    ου θυμίζει το τραγούδι -Πάμε στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα...

     
  • At 3 Ιανουαρίου 2007 στις 9:35 π.μ., Blogger Tradescadia said…

    ...σαν τη ζωή my Sweet Weirdo...Αν αφεθείς αρκετά για να χαθείς, τότε μόνο ελευθερώνεσαι πραγματικά για να τη ζήσεις...Καλημέρα κοριτσάκι!

     
  • At 3 Ιανουαρίου 2007 στις 10:34 π.μ., Blogger Desposini Savio said…

    Θα ξαπλώσεις επάνω του, όπως τα ψαράκια που ακολουθούν τα σαλάχια ακουμπώντας στις πλάτες τους.... και θα αφήσεις να σε πάει, να σε πάει....
    ελεύθερα και ωραία!
    καλημέρα

     
  • At 3 Ιανουαρίου 2007 στις 10:43 π.μ., Blogger ZissisPap said…

    Μα το ταξίδι είναι πάντα της ψυχής! Χωρίς ψυχή δεν γίνεται, δεν είναι ταξίδι. Η ίδια η ζωή είναι το ταξίδι της ψυχής μας.
    Είναι ωραία η αναζήτηση αυτή!
    Καλημέρα σας!

     
  • At 3 Ιανουαρίου 2007 στις 11:31 π.μ., Blogger Κολοκύθι said…

    Oταν δεν αφήνω σχόλια στα κείμενα σου είναι επειδή δε βρίσκω τι να πω.

    Ούτε εδώ θα αφήσω σχόλιο. :-)

     
  • At 3 Ιανουαρίου 2007 στις 5:29 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    χαίρομαι που βρέθηκα εδώ...μέσα σε αυτή την ιστορία
    η αισιοδοξία μου χαίρεται :-)
    και ζηλεύει λιγάκι που δεν έχει νοιώσει τόσο απόλυτα ελευθερη
    καλή μέρα

     
  • At 3 Ιανουαρίου 2007 στις 9:21 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    you are lost little girl...tell me who are you..

     
  • At 3 Ιανουαρίου 2007 στις 9:23 μ.μ., Blogger maika said…

    ...και τι ωραία φωτογραφία!!!
    ...και τι ωραία που τα λες weirdo,τι ωραία.... ζηλεύω!!!

     
  • At 3 Ιανουαρίου 2007 στις 11:04 μ.μ., Blogger Γιώργος_Κ said…

    Ωραίο πόδι! Της βάζω 10 '
    Γεια σου κουκλί, φιλιά και καλή χρονιά!!!
    VIVA LA REVOLUTION!!!!!!!

     
  • At 4 Ιανουαρίου 2007 στις 12:09 π.μ., Blogger MaYaMaYa said…

    ωωωωωωω, προσκυνώ! εγώ πάντως αφέθηκα στις γραμμούλες, τις λεξούλες και το νόημα τους...

     
  • At 4 Ιανουαρίου 2007 στις 1:31 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Πολύ όμορφο...σαν να το βίωνα.

     
  • At 4 Ιανουαρίου 2007 στις 9:30 π.μ., Blogger weirdo said…

    neropistolerako,
    Ναι..(εκτός αν έχεις μαζί σου gps..:p)
    (δεν σε έχω ξεχάσει, γιε μου, θα σου πω:)

    αθεόφοβε,
    χμ.. ίσως θα έπρεπε να το ψάξω στο loudfusion για χαλί..:p)

    tradescadiaki,
    ..σαν τη ζωή, καλή μου, ναι..
    καλημέρα:)

    savio μου,
    ..σαν τα μωρά που, για να μάθουν να περπατάνε, ανεβαίνουν στα πόδια των μεγάλων..:)
    γεια σου, κοριτσάκι:

    sigmunde,
    'η ίδια η ζωή είναι το ταξίδι της ψυχής μας..' Πολύ μου άρεσε.. Μπορώ να το δανειστώ, παρακαλώ..;
    Καλημέρα:!)

    κολοκυθάκι μου,
    εγώ τώρα τι να πω;..:p)

    μαύρη γάτα,
    ..η δική μου αισιοδοξία είναι σε μόνιμη κόντρα με την απαισιοδοξία μου.. (αν και τελικά, it's more fun this way..:)
    καλωσήρθες!

    καραμελένια μου,
    ..i'm not sure anymore.. (impossible..? yes, but it's true..:)

    maika (επανήλθαμε στο Μ.Π. ή όχι ακόμα; :pP),
    να'σαι καλά, cartoonάκι μου..:)

    ζωρζ,
    σωστό βαθμολογητή σε βρίσκω:)
    Καλή χρονιά και σε σένα!
    Viva.. whatever..:p
    Φιλιά!

    μικρή μου holy,
    ..κοκκίνησα, βρε συ:)
    Φιλάκι:)

    άβατον,
    χαίρομαι..:)

     
  • At 4 Ιανουαρίου 2007 στις 1:56 μ.μ., Blogger maika said…

    επανήλθαμε,επανήλθαμε....!!!

     
  • At 5 Ιανουαρίου 2007 στις 8:19 π.μ., Blogger Attalanti said…

    Πολύ ωραίο - δεν το χορταίνω. Ξέρεις, για να υπάρχει στο μυαλό μας, δεν μπορεί, κάπου κάποιος θα το έχει πει ή, ακόμα καλύτερα, θα το ζήσει. Μου άρεσε πάρα πολύ. Καλημέρα!

     
  • At 5 Ιανουαρίου 2007 στις 10:51 π.μ., Blogger weirdo said…

    maika,
    πίσω στη φασίνα και το φαράσι, δηλαδή..:p)
    Welcome back, Μαίρη μου..:pP

    attalanti,
    merci, cherie..:
    Καλημέρα:)

     
  • At 5 Ιανουαρίου 2007 στις 10:53 π.μ., Blogger M&M said…

    it's all about Ιθάκη ή το ταξίδι για να φτάσεις εκεί??? Ιδού η απορία!

     
  • At 5 Ιανουαρίου 2007 στις 12:50 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    καλη χρονια να εχουμε

    χμ δυσκολο να δειξεις τυφλη εμπιστοσυνη σε καποιον

    μηπως δεν ειμαι καθολου ρομαντικος?

     
  • At 5 Ιανουαρίου 2007 στις 6:15 μ.μ., Blogger weirdo said…

    collateral,
    χμμμμ.. οι απόψεις διίστανται, νομίζω..
    Πάντως, τα ίδια τα ταξίδια διαθέτουν μοναδική γοητεία, έτσι κι αλλιώς..:)
    Καλωσήλθες:!)

    επαρχιακέ μου,
    φυσικά και είναι δύσκολο..
    αν και καμιά φορά το κάνεις ασυναίσθητα και παρορμητικά, χωρίς φρένα λογικής.
    (Δεν είσαι εσύ ρομαντικός;;..εκείνο το γλυκύτατο 'αγκινάρα' της καλής σου, δεν θα το ξεχάσω ποτέ..:p)
    Καλή χρονιά και πάλι, καλέ μου:)

     
  • At 8 Ιανουαρίου 2007 στις 10:50 π.μ., Blogger M&M said…

    Πίστεψέ με ... καλώς σε βρήκα!

     
  • At 12 Ιανουαρίου 2007 στις 10:44 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Καλή χρονιά!! :)

    Ελπίζω όλοι ν΄αφεθούμε σ' ένα ταξίδι αισθήσεων, χωρίς αναστολές, φοβίες και λογοκρισίες...

    Υ.Γ. ευχαριστώ πολύ και για τα links ;)

     
  • At 14 Ιανουαρίου 2007 στις 1:01 μ.μ., Blogger weirdo said…

    Καλή χρονιά και σε σένα, Αφροδίτη μου..:)
    Να αφεθούμε, ναι..
    Και να παρασυρθούμε..

    υ.γ. Σιγά που θα σ'άφηνα..:!) Επόμενα κειμενά σου..;

     
  • At 15 Ιανουαρίου 2007 στις 2:11 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Σ' ευχαριστώ και πάλι! :) σύντομα θα μου 'ρθουν κι άλλες συγγραφικές "φλασιές", είμαι σε μεταβατική φάση τώρα και έχω ΠΟΛΥ ένταση μέσα μου...

     
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 Sweet and tender hooligan | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 

Web This Blog
About Me


Name: weirdo
Home: Here n' There, Greece
About Me: ..So, I broke into the palace, with a sponge and a rusty spanner. She said : "Eh.., I know you, and you cannot sing." I said : "That's nothing - You should hear me play piano..:)" The Queen is Dead - The Smiths
See my complete profile

Weirdo on the Casbah κάθε Τετάρτη βράδυ, 20.00-22.00
Addictions
Previous Post
Archives
Links
Affiliates

make money online blogger templates