Sweet and tender hooligan

There is a place.. A place in Hell reserved for me and my friends.. And if ever I wanted to cry, then I will.. Because I can..
18.12.06
Natural one..
Μου φάνηκε πως σε είδα.. Είχες μπερδευτεί μέσα στο πλήθος.. Είχες κάτι διαφορετικό πάνω σου.. Φωτεινό.. Τρόμαξα.. Περπατούσες και κάθε τόσο κοίταζες δεξιά κι αριστερά.. Δεν έδειχνες να βιάζεσαι, ήταν εύκολο να σ’ ακολουθήσω.. Ήρεμη, σαν να μην σ'ένοιαζε πού πας ή πού θα βρεθείς.. Σταμάτησες στη μέση του δρόμου.. Γύρισες και με κοίταξες.. Τα πάντα γύρω μας ακινητοποιήθηκαν.. Υπήρχε οξυγόνο μόνο για μας τις δυο.. Ζήλεψα.. Τη σταθερή σου ανάσα.. Το χαμόγελό σου.. Εκεί, στη μέση του πουθενά, ήρθες και μ'έπιασες απ' το χέρι.. Σ' ένιωσα ξαφνικά.. Το μέσα σου έγινε δικό μου.. Είδα τη χειροπέδα στα χέρια μας.. Κατάλαβα ότι δεν χρειάζεται να σε φοβάμαι πια.. Ούτε εσύ εμένα.. Άσπρο, μαύρο.. Φως και σκοτάδι.. Τόσο διαφορετικές και τόσο ίδιες.. Είμαι Εσύ.. Και είσαι Εγώ..
____________________________
('Natural One'/ FOLK IMPLOSION - playlist)
posted by weirdo @ 10:22 π.μ.  
22 Comments:
  • At 18 Δεκεμβρίου 2006 στις 11:27 π.μ., Blogger Κολοκύθι said…

    Πάλι μας ταξιδεύεις περίεργη. Πάλι. :-)

     
  • At 18 Δεκεμβρίου 2006 στις 1:25 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Λατρεύω τα ξαφνικά ξεσπάσματα του μυαλού, τις αφορμές που γίνονται ιστορίες εξαγνιστικές, τις λέξεις που γίνονται πιο βαθιές και που σχεδόν αναπνέουν...

    Πολύ δυνατό! :)

     
  • At 18 Δεκεμβρίου 2006 στις 1:29 μ.μ., Blogger ptwsh said…

    Χμμμ...

     
  • At 18 Δεκεμβρίου 2006 στις 1:44 μ.μ., Blogger weirdo said…

    κολοκυθάκι,
    ..οι κακές συνήθειες δεν κόβονται εύκολα..:)

    αφροδίτη μου,
    ..οι διαφορετικές πλευρές του εαυτού μας.. Μας κρατάνε ζωντανούς.. Σε εγρήγορση.. Αρκεί να μην τις φοβόμαστε.. Και να μπορούμε να τις κοιτάζουμε στα μάτια..
    Σ'ευχαριστώ πολύ:)

    gandalfaki μου,
    ..ο μισός μου εαυτός είναι Τσιπ και ο άλλος μισός Ντέηλ..:pP
    (..ή μήπως Τζέκυλ και Χάιντ..;:)

     
  • At 18 Δεκεμβρίου 2006 στις 1:58 μ.μ., Blogger ptwsh said…

    Ε τότε θα είσαι 2 σε 1 αχτύπητο δίδυμο!

     
  • At 18 Δεκεμβρίου 2006 στις 2:58 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    χμμμμ....μια βαθιά ανάσα να πάρω λίγο από το οξυγόνο σου. Όποια και αν είσαι.
    Φαίνεσαι οικεία στην σκέψη, οικεία στον πόνο και στην απόφαση. Ότι κι αν είσαι σε αναγνωρίζω πια.

     
  • At 18 Δεκεμβρίου 2006 στις 3:44 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Αρχιζεις να την βλεπεις;
    Που ηταν μεχρι τωρα;
    Γιατι δεν την εβλεπες;

     
  • At 18 Δεκεμβρίου 2006 στις 4:22 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Κι εγώ παλεύω μονίμως με τις αντίρροπες δυνάμεις μέσα μου, κάποιες φορές φοβάμαι, κάποιες συμβιβάζομαι αλλά κυρίως, τις αποδέχομαι :)

     
  • At 18 Δεκεμβρίου 2006 στις 7:53 μ.μ., Blogger neropistolero said…

    Μπορεί να καλόμαθα στη dsl και να μου κακοφαίνεται που πληρώνω 1 ευρώ την ώρα (είμαι λίιιγο τσιγκούνης) στο πιο αργό ιντερνετ καφέ που έχω δει,αλλά weirdo είναι εθιστικά τα κείμενά σου.
    Καλησπέρα :)

     
  • At 19 Δεκεμβρίου 2006 στις 8:57 π.μ., Blogger weirdo said…

    gandalfaki μου,
    ..λες..; :)

    μπλε καραμελένια,
    ..χαίρομαι που μ'αναγνωρίζεις. Η ίδια είμαι..

    Νικόλα,
    ..πάντα την έβλεπα. Κι εκείνη εμένα. Είχαμε πρόβλημα επικοινωνίας, δεν τα βρίσκαμε εύκολα.. Συμβιβαστήκαμε.. Όχι.. Σεβαστήκαμε πλέον η μια την ύπαρξη της άλλης..

    αφροδίτη μου,
    ..καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς..:

    neropistolerako (/Σκρουτζάκι μου:p),
    τι θα κάνω με σένα..:)
    Σ'ευχαριστώ, νέε μου
    Φιλιά:)

     
  • At 19 Δεκεμβρίου 2006 στις 11:12 π.μ., Blogger 3 parties a day said…

    Σίγουρα δεν είναι μόνο δύο...

     
  • At 19 Δεκεμβρίου 2006 στις 11:18 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Εχεις αυτά τα ξαφνικά,
    που σε στέλνουν αδιάβαστο,
    παρόλες τις ισχυρές δόσεις καφείνης,
    που δοκιμάζω τακτικά.

    Υπέροχο Είδωλο.

     
  • At 19 Δεκεμβρίου 2006 στις 12:49 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Βρήκες εσένα λοιπόν.
    Καλημέρα ταξιδιάρα ψυχή.

     
  • At 19 Δεκεμβρίου 2006 στις 2:13 μ.μ., Blogger weirdo said…

    3 parties a day,
    ..όχι, δεν είναι..
    Απλά αυτές οι δυο επαναστάτησαν και χάλασαν την πιάτσα..
    καλωσόρισες:)

    queerdo,
    ...α μπα, οι ισχυρές δόσεις καφείνης δεν μου κάνουν τίποτα πια, ούτε εμένα..
    ..ανταποδίδω.. (..U r the master...:)

    argyrenia μου,
    Ζούσαμε παράλληλα, αλλά σε διαφορετική διάσταση.. Κάναμε ανακωχή (αλλά και πάλι.., άγνωστο το πότε θα 'πλακωθούμε' ξανά...:)
    Καλησπέρα, κοριτσάκι:

     
  • At 19 Δεκεμβρίου 2006 στις 6:14 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Το δυσκολότερο όλων είναι να κατανοήσει κανείς πως αυτές οι (τουλάχιστον) 2 διαφορετικές πλευρές μας, δεν είναι αντίθετες αλλά συμπληρωματικές μεταξύ τους και δεν θα μπορούσε σε πολλές περιπτώσεις η μία να υπάρξει χωρίς την άλλην. Ούτε θα διαμόρφωναν η κάθε μια με το δικό της τρόπο τον τόσο μοναδικό χαρακτήρα μας.

     
  • At 20 Δεκεμβρίου 2006 στις 5:07 μ.μ., Blogger neropistolero said…

    Τι να κάνεις?...Ξέρεις καμιά κλινική απεξάρτησης?Να είναι και φτηνή όμως, μην ξεχνιόμαστε :P

     
  • At 20 Δεκεμβρίου 2006 στις 9:47 μ.μ., Blogger eparxiakosaloni said…

    καλη μου μερικες φορες δεν σε καταλαβαινω

    το καλο ειναι οτι μ αρεσει να σε διαβαζω , να ξεφευγει λιγο και το δικο μου πρακτικο μυαλο

    καλο μου κανεις

     
  • At 21 Δεκεμβρίου 2006 στις 9:25 π.μ., Blogger weirdo said…

    άβατον,
    ..έχεις απόλυτο δίκιο.. Δεν το καταλαβαίνουμε πάντα όμως και το πολεμάμε..

    βρε καθαρματάκι (neropistolerάκο),
    με τιμά ο εθισμός σου, αλλά το 'φτηνή κλινική' ομολογώ ότι με πλήγωσε. Σ'ευχαριστώ.:p
    (Τι θα'λεγες για κανένα δημόσιο νοσηλ.ίδρυμα; θα'χεις το ράντσο σου, τη βαβούρα σου, μια χαρά..:p /
    M'αρέσει που ρωτάς, πάντως, γιατρέ..:)

    επαρχιακούλη,
    ..μερικές φορές δεν με καταλαβαίνω ούτε εγώ.
    Σ'ευχαριστώ που με διαβάζεις..:)

     
  • At 21 Δεκεμβρίου 2006 στις 6:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Να γράφεις ότι δεν καταλαβαίνεις,
    έτσι ίσως καταλάβεις τον εαυτό σου...

     
  • At 21 Δεκεμβρίου 2006 στις 7:02 μ.μ., Blogger weirdo said…

    queerdo,
    θα το κάνω..

     
  • At 22 Δεκεμβρίου 2006 στις 7:07 μ.μ., Blogger maika said…

    ...έτσι είναι τα cartoons καλή μου weirdo...γίνονται κομμάτια και ξαναφτιάχνουν...Βέβαια κατά τη συναρμολόγηση γίνονται και λάθη και πάει η μύτη στο σβέρκο... αλλά τελικά τα καταφέρνουν και όλα βρίσκονται ,μόλις χρειαστεί,στη θέση τους!!!

    (αν είμαι εκτός θέματος μη με παρεξηγείς... είναι που κινούμαι ασταμάτητα...ξέρεις... βββζζζζζζζζνννννννννν!!!)
    φιλιά!

     
  • At 23 Δεκεμβρίου 2006 στις 10:30 π.μ., Blogger weirdo said…

    Να παρεξηγήσω εσάς, γλυκό μου cartoonaki;; Ποτέ!!!
    Αχ, με πόση χάρη κινείσαι..: Μην σταματήσεις ποτέ.....:!)

    Αγωνιστικά ββββζζζζζννννοφιλιά!!! (σαν να το κόλλησα.. είναι τόσο χαριτωμένο..:!)

     
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 Sweet and tender hooligan | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 

Web This Blog
About Me


Name: weirdo
Home: Here n' There, Greece
About Me: ..So, I broke into the palace, with a sponge and a rusty spanner. She said : "Eh.., I know you, and you cannot sing." I said : "That's nothing - You should hear me play piano..:)" The Queen is Dead - The Smiths
See my complete profile

Weirdo on the Casbah κάθε Τετάρτη βράδυ, 20.00-22.00
Addictions
Previous Post
Archives
Links
Affiliates

make money online blogger templates