Sweet and tender hooligan

There is a place.. A place in Hell reserved for me and my friends.. And if ever I wanted to cry, then I will.. Because I can..
31.5.06
Don't mess with a Blonde!


Είναι μια ξανθιά, στρατιωτικός στο επάγγελμα, κι έχει αράξει να
ξεκουραστεί πάνω σε μια βόμβα.
Κάποια στιγμή, περνάει απο κει ένας συνάδελφός της, τη βλέπει και της
λέει:
- Ρε συ Μαιρούλα... Κάνε λίγο στην άκρη να κάτσω κι εγώ, τα χω φτύσει...
Και η ξανθιά απαντάει:
- Helloooo! Η βόμβα είναι ατομική...!

- Πως κρατάς μια ξανθιά απασχολημένη;
- Της δίνεις ένα χαρτί που γράφει:
"Διαβάστε την κάτω γραμμή
Διαβάστε την πάνω γραμμή"

Mια ξανθιά σε μια καφετέρια θέλει να πάει στην τουαλέτα.
Μόλις περνάει ο σερβιτόρος, σκύβει και τον ρωτάει στο αυτί:
- Που είναι η τουαλέτα;
- Από την άλλη... απαντά αυτός.
Τότε εκείνη σκύβει στο άλλο αυτί και ξαναρωτάει:
- Που είναι η τουαλέτα;

Μπαίνει μια ξανθιά σε ένα ζαχαροπλαστείο.
Ξανθιά: - Κύριε ζαχαροπλάστη, τι γλυκά είναι αυτά;
Ζαχαροπλάστης: - Αυτά είναι κοκάκια, κυρία μου.
Ξανθιά: - Κοκάκια; Έτσι φωνάζουνε και το αγόρι μου οι φίλοι του!!

Πάει μια ξανθιά σε μια εταιρία μηνυμάτων και λέει στον υπεύθυνο:
- Γεια σας, θα ήθελα να στείλω ένα μήνυμα στη μητέρα μου που μένει στον Έβρο.
- Βεβαίως, Θα σας κοστίσει 40 ευρώ.
- Ξέρετε δεν έχω χρήματα, αλλά θα έκανα τα πάντα για να στείλω αυτό το μήνυμα!
- Χμμμ, πολύ καλά, περάστε μέσα από τον πάγκο, της λέει ο υπεύθυνος και η ξανθιά περνάει.
- Γονατίστε, της λέει και αυτή γονατίζει.
- Κατεβάστε το φερμουάρ μου. Και αυτή το κατεβάζει.
- Βγάλ' τη μου έξω.
Η ξανθιά ακολουθεί πιστά τις εντολές που της δίνονται.
- Τώρα αρχίστε.
Και τότε η ξανθιά, έχοντας το όργανο του υπευθύνου στα χέρια της.
- Έλα μαμά, μ' ακούς; Εγώ είμαι...



(by an ex-ex-ex blonde..)

posted by weirdo @ 11:02 π.μ.  
7 Comments:
  • At 31 Μαΐου 2006 στις 4:58 μ.μ., Blogger Charlie Alexandra said…

    το πρώτο μακράν καλύτερο χαχαχαχααχαχαχαχαχαχ
    κεφάκια βλέπω στο βλογ και πολύ γουστάρω

     
  • At 31 Μαΐου 2006 στις 7:04 μ.μ., Blogger weirdo said…

    Καλώστηνε! Πώς ήταν η Αμοργός;; Μακροβουτήξαμε; Τα ξημεροβραδοήπιαμε; Ξεσαλώσαμε;; (Ζήλια-Ζήλια-Ζήλια...)

     
  • At 31 Μαΐου 2006 στις 8:34 μ.μ., Blogger Mantalena Parianos said…

    Tώρα φταίω εγώ να κοινοποιήσω προσωπικά σου δεδομένα, ε? Κοκκινομάλλα! Ε, κοκκινομάλλα!

     
  • At 1 Ιουνίου 2006 στις 3:05 π.μ., Blogger Calamity Jane said…

    Κοκκινομάλλα ξε-κοκκινομάλλα, έχεις και εσύ ελπίδα να σωθείς. Να ναι καλά η ρίλκεν! Εγώ πάντως έχω γι αυτό το καλοκαίρι το "απόλυτη ξανθιά" προτζεκτ. Είναι είδωλα. Εδώ πρέπει να σχολιάσει και η "ξανα ξανθιά". Να έχουμε και την γνώμη ενός insider βρε παιδί!

     
  • At 1 Ιουνίου 2006 στις 9:36 π.μ., Blogger weirdo said…

    Αχ, βρε Μανταλένα μου.. Τάφος είσαι..(χιχι) -Πάντως, έχω υπάρξει ΚΑΙ ξανθιά, πολύ πριν με γνωρίσετε..

    Καλαμιτούλα, η αλήθεια είναι ότι η παλιά βαφή μου'χει αφήσει κάποια κατάλοιπα εγκεφαλομαλάκυνσης.. (χεχε). Πάντως, ευχαριστώ για την πληροφόρηση περί του 'ξανθιά project'. (Θα συνεκτιμηθεί ως επιπλέον προσόν φιλίας.) Who is 'ξανά ξανθιά';; (έχω αμελήσει να δω κάποια επεισόδια)
    Φιλιά

     
  • At 1 Ιουνίου 2006 στις 11:23 π.μ., Blogger eparxiakosaloni said…

    δεν πιστευω να ειστε ρατσιστριες με τις ξανθες ?

    να ζηλευετε ?

    ενα μικρο που μου ειπαν προσφατα :

    ξανθια οδηγει στην ερημο
    βλεπει αλλη ξανθια στη μεση του πουθενα , μεσα σε φουσκωτη βαρκα να κανει κουπι στην αμμο
    σταματα και της φωναζει ολο νευρα
    "μωρη ηλιθια αυτα κανετε μερικες απο σας και βγαινει σε ολες μας κακο ονομα , εχε χαρη βρε τσοκαρο που δεν φοραω το μαγιο μου αλλιως θα ρχομουν εκει να σε ξεμαλλιασω "

    καλημερα και καλο μηνα

     
  • At 1 Ιουνίου 2006 στις 2:01 μ.μ., Blogger weirdo said…

    Επαρχιακό Σαλόνι: Να ζηλεύουμε; Εμείς τις αγαπάμε τις ξανθιές, βρε! (Αγάπα τον πλησίον σου με τα ελαττώματά του..χιχι)

    Καλό μήνα

    (πι-ες: χαχαχα! -για το ανέκδοτο-!)

     
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 Sweet and tender hooligan | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 

Web This Blog
About Me


Name: weirdo
Home: Here n' There, Greece
About Me: ..So, I broke into the palace, with a sponge and a rusty spanner. She said : "Eh.., I know you, and you cannot sing." I said : "That's nothing - You should hear me play piano..:)" The Queen is Dead - The Smiths
See my complete profile

Weirdo on the Casbah κάθε Τετάρτη βράδυ, 20.00-22.00
Addictions
Previous Post
Archives
Links
Affiliates

make money online blogger templates