Sweet and tender hooligan

There is a place.. A place in Hell reserved for me and my friends.. And if ever I wanted to cry, then I will.. Because I can..
30.6.06
Home
Είχαμε να ιδωθούμε καιρό. Πάνω από δυο μήνες. Εχθές το μεσημέρι μου τηλεφώνησε. Τρόμαξα να αναγνωρίσω τη φωνή του. Είχε κάτι ανεξήγητα διαφορετικό.

-‘Έχω να σου πω..’, μου είπε. ‘Να’ ρθω από κει το απόγευμα; Μπορείς..; Ή θες να πάμε έξω;’
-‘Έλα από δω καλύτερα.. Πιο χαλαρά.’


Ο Κωνσταντίνος είναι φίλος αυτοκόλλητος, λίγο μεγαλύτερος σε ηλικία από μένα. Όχι φίλος απλώς, αδελφός. Ένας άνθρωπος ιδιαίτερα ευφυής, Πολιτικός Μηχανικός ΕΜΠ, αριστούχος, με μεταπτυχιακά. Απόλυτα ορθολογιστής και τεχνοκράτης στα επαγγελματικά του. Συνώνυμο του ‘party animal’ στη ζωή του. Όσα χρόνια τον θυμάμαι, από φοιτητές, παρακολουθούσε κι έτρεχε πάντα σαν τρελός σε κάθε πάρτυ, εκδήλωση, έκθεση, κονσέρτο, συναυλία, παράσταση, κινηματογραφική προβολή, ό,τι πολιτιστικό δρώμενο κυκλοφορούσε τέλος πάντων στην πόλη (νόμιμο και παράνομο)… Ακόμα και σε peak περιόδους (κατ’εμέ) stress, εξεταστικών, προετοιμασίας για τη διπλωματική...... (Ήταν πάντα ο ‘προσωπικός μου οδηγός διασκέδασης’.. - ‘Όπου γάμος και γιορτή…-:). Αλλά και μετά, όταν άρχισε να εργάζεται και τα ωράριά του ήταν εξωφρενικά, εξακολούθησε να παραμένει η ψυχή της κραιπάλης. (Ο ‘άφθαρτος’. Έτσι τον αποκαλούσα πάντα. Ποτέ δεν μπόρεσα να μάθω το μυστικό του.. Ίσως είχε καταφέρει να ανακαλύψει το ελιξίριο της αντοχής.. Πάντως μέχρι σήμερα δεν μου το έχει αποκαλύψει..)

(Με αγκάλιασε τόσο σφιχτά που κόντεψα να σκάσω.)

- ‘Μου’λειψες, μωρό μου… Πολύ… Και είσαι η πρώτη που ήθελα να το μάθεις’, μου είπε.
- ‘Κι εμένα μου ΄λειψες, κάθαρμα… Θα μου πεις τι έγινε…;’
- ‘Να…, αποφάσισα να εκδράμω..’
- ‘Χαχαχα… Κι εγώ, βρε, θα εκδράμω, τον Αύγουστο, δύο εβδομάδες… Θα μας τρελάνεις;;’
- ‘Όχι, δεν κατάλαβες… Θα εκδράμω for good… Μόνιμες διακοπές…. Ελπίζω τουλάχιστον…’
- ‘…; Τι… εννοείς…..;’
- ‘Είναι αρκετός καιρός που το σκέφτομαι… Ρε συ, δεν μπορώ άλλο… Κουράστηκα… Μπούχτισα… Θα πάω να ζήσω στην Κύθνο… Μόνιμα……’
- ‘Μου κάνεις πλάκα τώρα, έτσι..; Δεν το εννοείς..; Το εννοείς..;;’
- ‘Δεν έχω μιλήσει πιο σοβαρά στη ζωή μου.… Πήρα τη μεγάλη απόφαση.. Απόφαση ζωής… Θα αποσυρθώ
(γέλιο εδώ) κάπου όμορφα… ήσυχα… με θάλασσα…’
- ‘Δεν σε πιστεύω’, αλλά, αν είναι αλήθεια, χαίρομαι πραγματικά για σένα… Δεν φαντάζεσαι πόσο…................’

(Εκεί μας πιάσαν τα ζουμιά. Και τους δύο. Για αρκετή ώρα.)

- ‘..Και με τη δουλειά σου τι θα κάνεις; Θα την αφήσεις; Ευχαριστημένος δεν ήσουνα;’, ρώτησα.
- ‘Τα’χω κανονίσει. Μέχρι τέλη Σεπτέμβρη θα’χω κλείσει όλες τις εκκρεμότητες εδώ.’
- ‘Κι εκεί, τι θα κάνεις; Και κυρίως, πού θα μείνεις..;;’
- ‘Θυμάσαι τον φίλο μου τον Παναγιώτη που κάναμε μαζί το μεταπτυχιακό στη Γαλλία; Που είχε το εξοχικό στην Κύθνο; Ερωτεύθηκε σφόδρα Γαλλίδα συνάδελφο, θα παντρευτούν και θα ζήσουν Παρίσι μόνιμα. Το πουλάει το εξοχικό. Ξέρεις, όταν μου το είπε αυτό, πριν λίγους μήνες, τότε έφαγα τη φλασιά…. Δουλειά..; Κάτι έχω βρει εκεί.. με έναν εργολάβο… όχι σπουδαία πράγματα… Αλλά, να σου πω, δεν με πολυνοιάζει κιόλας… Το πολύ-πολύ, ανοίγω τουριστικό κατάστημα.. ή περίπτερο… Τώρα που πήρα φόρα…’

(Μετά τα δάκρυα -της συγκίνησης-, το γέλιο – της αρκούδας-…)

- ‘Είσαι τρελός, τελείως τρελός… Γι’ αυτό σ’αγαπάω..!’
Λύσε μου όμως, σε παρακαλώ, μια απορία : πώς θα αντέξεις ΕΣΥ μακριά από τον πολιτισμό..;;'


Η απάντησή του ήταν (ευτυχώς) ακριβώς αυτή που περίμενα..:

΄’ Ξέρεις κάτι;… μόλις τελευταία το ανακάλυψα, ο έξυπνος… Τελικά, ποτέ ΔΕΝ ήταν ΕΔΩ ο πολιτισμός…………..’


____________________________________________________________________
(Σε ζηλεύω, Κωνσταντίνε μου......... Πολύ…….. Κι εσένα, Μανταλένα….
Μακάρι να μπορούσα να (ξε)φύγω κι εγώ… Ίσως κάποτε…….)
posted by weirdo @ 9:42 π.μ.  
18 Comments:
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 Sweet and tender hooligan | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 

Web This Blog
About Me


Name: weirdo
Home: Here n' There, Greece
About Me: ..So, I broke into the palace, with a sponge and a rusty spanner. She said : "Eh.., I know you, and you cannot sing." I said : "That's nothing - You should hear me play piano..:)" The Queen is Dead - The Smiths
See my complete profile

Weirdo on the Casbah κάθε Τετάρτη βράδυ, 20.00-22.00
Addictions
Previous Post
Archives
Links
Affiliates

make money online blogger templates