Sweet and tender hooligan

There is a place.. A place in Hell reserved for me and my friends.. And if ever I wanted to cry, then I will.. Because I can..
28.6.06
Unique
Μπλε τριαντάφυλλα.. Έπεσε τυχαία το μάτι μου πάνω τους σήμερα στη βιτρίνα ενός ανθοπωλείου.
Έμεινα αρκετή ώρα να τα χαζεύω.. Προκλητικά όμορφα... Η οργισμένη όψη του πιο χαρακτηριστικού ερωτικού συμβόλου... Δεν ξέρω ακριβώς γιατί, αλλά μου θύμισαν εσένα... Ναι, όσο το σκέφτομαι, σου ταιριάζουν απόλυτα... Δεν τα συναντάς κάθε μέρα, ε..;

(εξακολουθώ να χαμογελάω...:):)
posted by weirdo @ 10:41 μ.μ.  
10 Comments:
  • At 29 Ιουνίου 2006 στις 1:52 π.μ., Blogger Purple Overdose said…

    Κι εγώ χαμογελώ όταν σε διαβάζω γιατί μου θυμίζεις τον εαυτό μου...Δε χρειάζομαι...Υπάρχει αυτό το μπλογκ...

     
  • At 29 Ιουνίου 2006 στις 1:18 μ.μ., Blogger eparxiakosaloni said…

    λοιπον ζηλευω που ειδες τριανταφυλλα και σου θυμισαν εκεινον

    μα καλα τελειως ζωο εχω γινει ?

    τεχνικος κοσμος παιδι μου

    μου φαινεται πρεπει να γινω λιγο ρομαντικος

    λες?

     
  • At 29 Ιουνίου 2006 στις 1:56 μ.μ., Blogger weirdo said…

    Purple μου...:):):).. σ'ευχαριστώ... (Αν χρειάζεσαι λέει............................::)

    Επαρχιακέ μου (άθλιο ρεμάλι της κοινωνίας), την επόμενη φορά (κάθε μέρα δηλαδή), που θα επιστρέψεις σπίτι από τη δουλειά τις γνωστές ώρες, φρόντισε να είσαι ρομαντικά οργανωμένος (γιατί δεν σε βλέπω καλά..-χεχε)
    (..Κι όλο και κάπου θα βρεις blue roses, φαντάζομαι... Στα συνιστώ.. Ό,τι πιο ρομαντικό έχω δει..:)

     
  • At 29 Ιουνίου 2006 στις 6:01 μ.μ., Blogger ZissisPap said…

    Stars shining bright above you
    Night breezes seem to whisper "I love you"
    Birds singing in the sycamore tree
    Dream a little dream of me

    Say "Night-ie night" and kiss me
    Just hold me tight and tell me you'll miss me
    While I'm alone and blue as can be
    Dream a little dream of me

    Stars fading but I linger on, dear
    Still craving your kiss
    I'm longing to linger till dawn, dear
    Just saying this

    Sweet dreams till sunbeams find you
    Sweet dreams that leave all worries behind you
    But in your dreams whatever they be
    Dream a little dream of me

    .................. αυτό μου ήρθε κοιτώντας την εικόνα...
    Δυνατή εικόνα, μοναδική αίσθηση...

     
  • At 29 Ιουνίου 2006 στις 6:46 μ.μ., Blogger weirdo said…

    Κάνετε εύστοχους συνειρμούς, αγαπητέ Σιγμούνδε..
    Να'στε καλά..:)

    Όμορφο τραγουδάκι (της εποχής σας, βεβαίως-βεβαίως..χιχι σας πειράζω..)

    Πώς είστε;

     
  • At 29 Ιουνίου 2006 στις 7:13 μ.μ., Blogger αθεόφοβος said…

    Ζηλεύω.
    Εμένα μου λέει ότι με θυμάται όταν βλέπει αγκινάρες!

     
  • At 29 Ιουνίου 2006 στις 7:13 μ.μ., Blogger ZissisPap said…

    To συγκεκριμένο είναι της εποχής του πατέρα μου...
    το έχω σε 45άρι με την Doris Day...
    τη γνωστή του "Whatever will be will be"...

    Η εικόνα είναι πράγματι συγκλονιστική...
    Έχει μπει μέσα στο μυαλό μου...
    η στάση του σώματος...
    τόσο εύθραυστο...

    πήξιμο στη δουλειά...
    (amiel_lovesong...)...
    κόλαση γίνεται...
    ουφ...

     
  • At 29 Ιουνίου 2006 στις 8:03 μ.μ., Blogger weirdo said…

    Σιγμούνδε, χαίρομαι που σου άρεσε..
    Κι εμένα, πολύ.., γι' αυτό την έβαλα..

    (Δικό μου soundtrack εδώ, ένα τραγούδι που λατρεύω, λέγεται 'Secret for a Song' από τους Mercury Rev..

    Ρεφρενάκι:
    'I'll tell you a secret, I'll sell you a seret for a song..
    I'll give you my soul babe, and one day you'll give me your own..'
    (αν τύχει να ακούσεις MR, θυμίσου το..:)
    Όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε στο γραφείο, άστα...

    Αθεόφοβε, ..αγκινάρα;; Τι γλυκό.. Αλήθεια..:pPp.. (έχει τρυφερή καρδιά όμως η αγκινάρα, έτσι;;)

     
  • At 30 Ιουνίου 2006 στις 10:26 π.μ., Blogger eparxiakosaloni said…

    Αγαπητη μου το μονο που φοβαμαι ειναι οτι αν με δει η γυναικα μου με τριανταφυλλα ( οτι χρωμα και να ειναι ) μαλλον θα μου τα φερει στο κεφαλι και θα ουρλιαζει

    δεν πιστευω να με απατας ?

     
  • At 30 Ιουνίου 2006 στις 11:49 π.μ., Blogger weirdo said…

    Επαρχιακέ, ωχ.., αυτό δεν το'χα σκεφθεί... σίγουρο μάλλον... Ειδικά αν δεν την έχεις συνηθίσει έτσι...:)

    Ξεκίνα με απλά, μικρά βηματάκια.. (ΕΝΑ τριαντάφυλλο, ας πούμε):pPp
    Μέχρι να (αν και εφόσον )την πείσεις...:PpPpP

     
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 Sweet and tender hooligan | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 

Web This Blog
About Me


Name: weirdo
Home: Here n' There, Greece
About Me: ..So, I broke into the palace, with a sponge and a rusty spanner. She said : "Eh.., I know you, and you cannot sing." I said : "That's nothing - You should hear me play piano..:)" The Queen is Dead - The Smiths
See my complete profile

Weirdo on the Casbah κάθε Τετάρτη βράδυ, 20.00-22.00
Addictions
Previous Post
Archives
Links
Affiliates

make money online blogger templates