Sweet and tender hooligan

There is a place.. A place in Hell reserved for me and my friends.. And if ever I wanted to cry, then I will.. Because I can..
15.5.06
Πόσο Μαλάκας μπορεί να είσαι;;











Πολυγαπημένε(-οι) μου εργοδότη(-ες).

Με μεγάλη μου χαρά και κατάφορη συγκίνηση, θα ήθελα να σε ενημερώσω για τα ακόλουθα:

Όπως γνωρίζεις καλά, είμαι μία υπάλληλος εξωφρενικά έντιμη και ευ (+ εν-) συνείδητη. Τουτέστιν, ξεκωλώνομαι (δεν το πιστεύω ότι υπάρχει αυτή η λέξη στο λεξικό.. δεν την κοκκινίζει το Word!) καθημερινά στις προσταγές σου και τις ανήκουστες (άχρηστες πολλάκις) απαιτήσεις σου, πάντα πρόθυμα και στωικά. ‘Όχι’, σπάνια θ’ ακούσεις να ξεστομίζουν τα χείλη μου. Ξέρεις ότι μπορώ να κάνω τα πάντα για σένα. Κυριολεκτικά. Μάλιστα, από τότε που –επειδή ήσουν (και καλά) πνιγμένος-, μου ανέθεσες να πλαστογραφήσω την υπογραφή σου, έχω προαχθεί σε Βεζύρης-στη-θέση-του-Βεζύρη. Ναι. Τώρα πια, δεν χρειάζεται να κουράζεις καθόλου το κουλό σου. Μπορείς να βασίζεσαι σε μένα (ναι, γλυκιέ μου'πρωί-βράδυ-ΣουΚου'), όχι μόνο για τις υποθέσεις που αφορούν τη δουλειά, αλλά και τις προσωπικές σου (πάλι Ζυρίχη θα κλείσουμε διακοπούλες ;) Τι κι αν ΕΣΥ είσαι ο τιτλούχος; Άλλος έχει το όνομα, κι άλλος τη χάρη! Πόσο θαυμάζουν όλοι τις εξαιρετικές ικανότητες και τη διπλωματία σου στο γράψιμο, αλλά και τα fluent English και French σου (μόνο τα written όμως, γιατί τa spoken..χέσε μέσα).

Δεν λέω, σε πιάνει κάπου-κάπου το φιλότιμο και μου λες ότι είμαι το ‘δεξί σου χέρι’ , 'η ψυχή τε και το σώμα του γραφείου' και πως, αν δεν ήμουν εγώ, 'θα είχαμε βαρέσει διάλυση εδώ μέσα' (από μνημόνια και touchy-to-death επαίνους, να φάν’ κι οι κότες). Η τσεπούλα σου όμως είναι πολύ μικρή και δεν χωράει τη χερούκλα σου (γι’αυτό κι έχω κάνει μαύρα μάτια να δω αύξηση).

Και δεν φτάνουν όλα αυτά, αλλά έχεις και το θράσος να ρίχνεις και το βλέμμα σου πάνω μου, αθεόφοβε! Πού πας, βρε, ξεβράκωτος στη Μύκονο; Διανοήθηκες να κοιτάξεις με τις κουμποτρυποματάρες σου ένα τέτοιο λουλούδι για να το μαράνεις; Ε; (Το ξερό σου –μπορεί και τα υπόλοιπα τρία, τα καλά- θα κοπεί απ’τη ρίζα, αν τολμήσεις το ίδιο.) Και τις πουστιές ότι 'είναι επείγον να έρθω μαζί σου σ’αυτό το ραντεβού για support’, να τις ξεχάσεις. Δεν πρόκειται να με ρίξεις σε χλιδάτη κλίνη του Grand Resort Lagonisi εμένα, δεν πα' να χτυπιέσαι. Δεν είμαι εγώ για τα μούτρα σου. Κατάλαβες;

Για όλα, λοιπόν, τα ως άνω (και πολλά ακόμη, που, από την συναισθηματική φόρτιση της στιγμής, αδυνατώ να ανακαλέσω), ένα μονάχα θα σου πω, πραγματικά μέσα απ'την ψυχή μου και θέλω να το σκεφτείς σοβαρά:
(so) FUCK YOU (anywhay)- πτωχοί μου Archive, πόσο σοφά λαλήσατε κάποτε…) !!!

(Έχω και τρόπους, όπως γνωρίζετε, και δεν βρίζω ποτέ.. στα ελληνικά..)

Τα σέβη μου.


(Παρά την ενδεχόμενη υπερβολή της επιστολής, η φαντασίωση πιθανής υλοποίησής της, will always be there!)
posted by weirdo @ 8:25 μ.μ.  
12 Comments:
  • At 15 Μαΐου 2006 στις 11:37 μ.μ., Blogger Mantalena Parianos said…

    Μια χαρά τα λες, γουίρδο... ο τύπος θέλει σφαλιάρες.

     
  • At 15 Μαΐου 2006 στις 11:38 μ.μ., Blogger Mantalena Parianos said…

    Η φωτογραφία που ποστάρισες όμως ΣΕ ΑΔΙΚΕΙ! μουτς
    κουράγιο

     
  • At 16 Μαΐου 2006 στις 12:16 π.μ., Blogger Λύσιππος said…

    Εδωσες ρέστα!!

     
  • At 16 Μαΐου 2006 στις 1:27 π.μ., Blogger ---. said…

    Καταπληκτικό γράψιμο! Υπήρχαν αίτια βεβαίως βεβαίως...

    Να ΄σαι καλά. ;)

     
  • At 16 Μαΐου 2006 στις 9:43 π.μ., Blogger weirdo said…

    Mantalena μου, πάντα με τον καλό λόγο..! Φιλάκια πολλά! (στείλε mail τις περί κουτιού αλλαγές, please..)

    Λύσιππε: Merci!

    Constantina : Σ'ευχαριστώ, γλυκιά μου. Συγκλονιστικό το Blog με τις υιοθεσίες.. Μπράβο σου! (Έχουμε, φαίνεται, τις ίδιες ευαισθησίες /ίσως και παρόμοιες δράσεις/, τα παιδιά..)

     
  • At 16 Μαΐου 2006 στις 2:26 μ.μ., Blogger I.P.Potis said…

    Μέσα σε δυο βδομάδες, έχω ακούσει δυο πανομοιότυπες ιστορίες σεξουαλικής παρενόχλησης σε εργασιακό χώρο. Και στις δύο περιπτώσεις ο πατέρας του αφεντικού. Και στις δύο περιπτώσεις όρμησε.

    Αναρωτιέμαι που το βρίσκουν τόσο θράσος.

    Σκοτεινοί καιροί και ακόμη σκοτεινότερες οι βουλές των ανθρώπων.

     
  • At 16 Μαΐου 2006 στις 2:41 μ.μ., Blogger weirdo said…

    Αστα, i.p.poti..
    Έχουν μια 'θέση' και νομίζουν ότι κάτι τρέχει στα γύφτικα.. Όλος ο κόσμος στα πόδια τους..
    Ευτυχώς, υπάρχει πάντα ο φόβος του κραξίματος, οπότε, κάπως 'συμμαζεύονται' κάποιοι (όχι όλοι, δυστυχώς)

    (Το θράσος έχει, νομίζω, την τιμητική του στην εποχή μας..)

     
  • At 16 Μαΐου 2006 στις 3:16 μ.μ., Blogger I.P.Potis said…

    Νομίζω πως για το θράσος και τα αφεντικά, ο καθένας μπορεί να γράψει αμέτρητες ιστορίες.

     
  • At 16 Μαΐου 2006 στις 8:37 μ.μ., Blogger eparxiakosaloni said…

    "Δεν πρόκειται να με ρίξεις σε χλιδάτη κλίνη του Grand Resort Lagonisi εμένα, δεν πα' να χτυπιέσαι"

    φανταζεσαι να ηταν και γυφτος , να θελε να σε ριξει στον καναπε του γραφειου ?

    αχ τι να πεις μερικοι την εχουν δει εξουσια

     
  • At 17 Μαΐου 2006 στις 12:17 π.μ., Blogger αθεόφοβος said…

    Γράφεις...έχεις και το θράσος να ρίχνεις το βλέμμα σου πάνω μου αθεόφοβε!
    Με παρεξήγησες.Απλώς κοίταζα τις τρύπες που είχες στό καλσόν σου και δεν τις είχες πάρει χαμπάρι και είπα μέσα μου του χρόνου που θα έρθει η γιορτή σου να σου χαρίσω κανένα καινούργιο.
    Ύστερα ούτε που μου πέρασε από το μυαλό χλιδάτο ξενοδοχείο.¨Ενας ξαδελφός μου έχει ένα καλό στο Μενίδι που θα ήταν μιά χαρά.
    Αλλά τέτοια αχαριστεία δεν την περίμενα!
    Βλέπω ότι ξέχασες την αύξηση των 20 Ε που σου έκανα το 2002!
    Ντροπή.

     
  • At 17 Μαΐου 2006 στις 8:30 π.μ., Blogger weirdo said…

    Αθεόφοβε, αφού το ξέρεις (φαντάζομαι), ότι εμείς οι γυναίκες είμαστε αχάριστες.. Ήλπιζα ότι δεν θα έπεφτε στην αντίληψή σου my protest letter.. Συγγνώμη, αφεντικό. Μπορείς να κάνεις περικοπές, αν θες. Ή και να με απολύσεις. (Μεγαλύτερο όμως κορόιδο από μένα, δεν πρόκειται να βρεις..)

    (Καθίκι!!)

     
  • At 17 Μαΐου 2006 στις 8:32 π.μ., Blogger weirdo said…

    Επαρχιακό Σαλόνι, μην το ψάχνεις.. Τύποι σαν τον αθεόφοβο λύνουν και δένουν (τα κορδόνια μας..!)

     
Δημοσίευση σχολίου
<< Home
 

© 2006 Sweet and tender hooligan | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 

Web This Blog
About Me


Name: weirdo
Home: Here n' There, Greece
About Me: ..So, I broke into the palace, with a sponge and a rusty spanner. She said : "Eh.., I know you, and you cannot sing." I said : "That's nothing - You should hear me play piano..:)" The Queen is Dead - The Smiths
See my complete profile

Weirdo on the Casbah κάθε Τετάρτη βράδυ, 20.00-22.00
Addictions
Previous Post
Archives
Links
Affiliates

make money online blogger templates